۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
پر رونق ترین تولیدی ها در سال ۲۰۲۲

پر رونق ترین تولیدی ها در سال ۲۰۲۲

پر رونق ترین تولیدی ها در سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ به نقل از شرکت آروند ماشین.

به گزارش بازار، با شیوع روزافزون بیماری کرونا باعث ازهم پاشیدن خیلی از تولیدی ها شد. اما در بین این کسب و کار ها تولیدی های نیز بوده اند که در سال اخیر کسب و کارشان رونق بسیاری داشته اند و رو تولیداتشان رو به افزایش بوده است. که دلیل این پیشرفت می تواند نیاز بازار و تسهیلات که دولت برای تولید و پشتیبانی در نظر گرفته است باشد.

و پیش بینی می شود که در سال ۲۰۲۲ این تولیدی ها و کسب و کار های دیگر افزایش تولید داشته باشند که نیاز به ارتقا و گسترش خط تولید خود را دارند که می توان برای مشاوره و راهنمایی به آدرس وبسایت آروند ماشین مراجعه کنند.

معرفی پر رونق ترین تولیدی ها در سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲

تولیدی ماسک

در طول همه‌گیری ویروس کرونا، ماسک‌های صورت، مانند ماسک‌های جراحی و ماسک‌های پارچه‌ای، به عنوان یک اقدام کنترل سلامت عمومی و شخصی در برابر شیوع بیماری استفاده شده‌اند. در محیط های اجتماعی و مراقبت های بهداشتی، استفاده از آنها به عنوان کنترل منبع برای محدود کردن انتقال ویروس و محافظت شخصی برای جلوگیری از عفونت در نظر گرفته شده است. حال با رشد نیاز مردمی به ماسک، تولیدی های ماسک در سال ۲۰۲۱ الی ۲۰۲۲ یکی از پر رونق ترین تولیدی ها شناخته شده است.

پر رونق ترین تولیدی ها در سال 2022

تولیدی های کود کشاورزی

کودها به منظور تولید غذای کافی برای تغذیه جمعیت انسان به محصولات اضافه می شوند . کودها مواد مغذی مانند پتاسیم، فسفر و نیتروژن را در اختیار محصولات کشاورزی قرار می‌دهند که به محصولات اجازه می‌دهد بزرگ‌تر، سریع‌تر رشد کنند و غذای بیشتری تولید کنند. مزایایی و دلایلی که باعث شده کشاورزان به این نوع محصولات روی بیاورند این است که مواد آلی موجود در کودهای آلی، ساختار خاک بهبود می یابد و در نتیجه توانایی خاک برای نگهداری آب و مواد مغذی افزایش می یابد و باعث رشد سریع و بزرگ محصولات می شود. این موضوع بر نیاز بازار و رونق این تولیدی نیز تاثیر گذاشته است. و موارد مورد نیاز برای تولید کود پودری دستگاه میکسر پودر می باشد.

تولیدی پروفیل pvc

تولید پروفیل pvc در سال اخیر افزایش چشم گیری داشته است که تمام دلایل این افزایش پذیرفته شدن در بازار خود می باشد. از مزایایی که باعث استفاده از این پروفیل pvc بجای پروفیل های فولادی و آلمینیومی شده عبارتنداز:

دوام:فولاد تقویت شده به پروفیل های درب و پنجره پلاستیکی فولادی اضافه می شود که نه تنها اثر ضد لرزه ای دارد، بلکه می تواند در برابر فرسایش بادی نیز مقاومت کند. ساختار منحصر به فردی دارد که ورود آب به داخل حفره فولادی تقویت شده را با مشکل مواجه می کند و عمر در و پنجره ها بسیار بهبود می یابد. و خواص فیزیکی پروفیل های درب و پنجره پلاستیکی فولادی بسیار خوب است، با استحکام خوب و مقاومت در برابر خوردگی.

عایق صوتی: عایق صدا یک شرط مهم برای انتخاب درب و پنجره است، زیرا در حال حاضر اکثر مردم در شهرها زندگی می کنند و با سر و صدا مشکل دارند. اما ساختار چند حفره ای پروفیل های درب و پنجره پلاستیکی فولادی تاثیر خوبی در کاهش صدا دارد. این به ویژه برای مسکونی در منطقه مرکز شهر یا برای کسانی که یک محیط مسکونی آرام را دوست دارند مناسب است.

مقاوم در برابر آب و هوا: ساختار چند حفره ای پروفیل درب و پنجره پلاستیکی فولادی دارای ضریب انتقال حرارت کم، عملکرد عایق حرارتی خوب و مزایای اقتصادی و اجتماعی زیادی است. پروفیل های درب و پنجره فولادی پلاستیکی نیز می توانند برای مدت طولانی در معرض دمای بسیار پایین و دمای بالا قرار گیرند. ایجاد مشکل پیری پروفیل های درب و پنجره پلاستیکی پس از قرار گرفتن در معرض آفتاب گرم و محیط مرطوب کار آسانی نیست. طول عمر درب و پنجره های فولادی پلاستیکی معمولی می تواند به بیش از ۵۰ سال برسد.

پر رونق ترین تولیدی ها در سال 2022

تولیدی مواد شوینده

در سال های اخیر با رشد جمعیت و به وجود آمدن یکسری بیماری ها مصرف مواد شوینده رو به افزایش است و نیاز مردم و بازار به این نوع محصولات بالا رفته است که همین سبب به پیشرفت و افزایش تولیدی های مواد شوینده شده است که این آمار نشان می دهد تولیدی های موادشوینده رونق بیشتری پیداکرده است. و عوامل دیگر در این تولیدی که باعث افزایش تولید شده نیاز کشور همسایه و صادرات است که بازار گرمی ساخته است. برای راه اندازی خط تولید این محصول نیاز اولیه به یک میکسر مایع، مخزن دپو و پرکن مایعات دارد.

منبع: آروند ماشین

کد خبر: ۱۲۹٬۲۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha