۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳
طرح روستای بدون بیکار در ۵۷ روستای کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره):

طرح روستای بدون بیکار در ۵۷ روستای کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است

یاسوج- مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: در ۵۷ روستای کهگیلویه و بویراحمد از سال گذشته تاکنون طرح روستای بدون بیکار اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد ترکمانه شامگاه چهارشنبه در بازدید از طرح های اشتغال محور بنیاد برکت در شهرستان دنا، در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این طرح در راستای توسعه اقتصادی در روستاها و کاهش مهاجرت ها اجرایی می شود و اثرات موثر اقتصادی را برای منطقه بدنبال داشته است.

وی با بیان اینکه در شهرستان دنا، کسب و کارهای خرد در بخش کشاورری رونق خوبی دارد، گفت: ظرفیت های اشتغال زایی بی نظیری در این شهرستان وجود دارد و بنیاد برکت با توجه به رسالت اجتماعی و تکلیفی که در حوزه اشتغال زایی بر عهده دارد در این شهرستان به صورت ویژه ورود کرده است.

ترکمانه تصریح کرد: با توجه به ظرفیتهای شهرستان دنا، این امکان وجود دارد که دنا به عنوان شهرستان هدف بدون بیکار معرفی شود.

وی افزود: در این شهرستان مردم به دنبال ایجاد کسب و کارهای مختلف هستند و تعاون نیز در این شهرستان مشهود است و می توان کسب و کارهای خرد ایجاد شده را در این شهرستان توسعه داد و از حالت کارگاهی به کارخانه های بزرگ تبدیل کرد.

کد خبر: ۱۲۹٬۲۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha