۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۴
سرپرست شهر جدید پردیس انتخاب شد

سرپرست شهر جدید پردیس انتخاب شد

با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی، پیمان پیرفرشی به عنوان سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس انتخاب شد.

به گزارش بازار، صبح روز سه‌شنبه ۲۱ دی ماه ۱۴۰۰ با حکم علیرضا جعفری، معاون وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، پیمان پیرفرشی به عنوان سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس انتخاب شد. پیش از این مهدی هدایت از آذر سال ۱۳۹۷ به عنوان مدیرعامل شرکت عمران پردیس مشغول به فعالیت بود و پس از انتصاب ایشان به عنوان شهردار منطقه ۱۹ تهران، از امروز پیرفرشی به عنوان سرپرست شرکت عمران معرفی شد.

پیرفرشی در سال‌های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۲ به عنوان قائم مقام و عضو هیئت مدیره و همچنین سال‌های ۱۳۹۷ تاکنون به عنوان مشاور عالی و عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس مشغول به فعالیت بود تا در ده سال گذشته، بیش از پنج سال به صورت مستقیم در پردیس حضور داشته باشد.

آئین معارفه پیرفرشی به عنوان سرپرست شرکت عمران پردیس صبح امروز در محل شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید و با حضور معاون وزیر، اعضای هیئت مدیره شهرهای جدید و اعضای هیئت مدیره شهر پردیس برگزار شد. پیرفرشی ضمن تشکر از حسن اعتماد معاون وزیر بابت انتخاب ایشان به عنوان سرپرست شرکت عمران پردیس، از حل بسیاری از موضوعات و مشکلات کلان در پردیس خبر داد و ابراز امیدواری کرد با حمایت همه جانبه بتوان موضوعات مردم را مورد پیگیری قرار داد.

سرپرست جدید شرکت عمران همچنین از تلاش‌های چندین ساله هدایت تشکر و اعلام کرد در مدت حضور ایشان در پردیس، تمام مشکلات شناسایی و برای همه موضوعات برنامه‌ریزی شده و اکنون می‌توان گفت مشکلی در پردیس وجود ندارد که برنامه اجرایی رفع آن، آغاز نشده باشد.

پیرفرشی همچنین اعلام کرد با توجه به ماه‌های باقی مانده تا پایان سال، برنامه کوتاه مدت تا انتهای سال انجام شده و برنامه‌ریزی برای سال ۱۴۰۱ و برنامه بلند مدت برای سال‌های آینده در دستور کار قرار دارد. تکریم مردم و ارتباط جهت حل مشکلات مالکان مسکن مهر از دیگر برنامه‌هایی است که با اعلام سرپرست شرکت عمران، هماهنند گذشته در صدر برنامه‌ها قرار خواهد داشت. او در پایان ضمن تشکر از اعتماد صورت گرفته، ابراز امیدواری کرد که با تمام توان به سمت سیاست‌های دولت دکتر رئیسی و سیاست‌های برنامه‌ریزی شده در شهرهای جدید به مدیریت مهندس جعفری حرکت خواهد کرد.

کد خبر: ۱۲۹٬۰۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha