۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت، تلفن همراه ثبت کنند

بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت، تلفن همراه ثبت کنند

مجری طرح نسخه الکترونیک در سازمان بیمه سلامت از بیمه شدگان این سازمان خواست با مراجعه به سامانه خدمات شهروندی سازمان بیمه سلامت یا برنامه «بیمه سلامت من»، شماره تلفن همراه خود را اعلام یا اصلاح کنند.

به گزارش بازار، بهمن برزگر مدیر عامل شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان گفت: شماره تلفن همراه برخی از بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت در سامانه نسخه الکترونیک برای ارسال پیامک خدمات، نیازمند اصلاح است و در حال حاضر به این دلیل که شماره تلفن همراه برخی از بیمه شدگان ثبت نشده یا به نام سرپرست خانوار ثبت شده است، شرح خدماتی که دریافت می‌کنند برای سرپرست خانوار پیامک می‌شود ...

مجری طرح نسخه الکترونیک در سازمان بیمه سلامت افزود: به همین دلیل از بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت می‌خواهیم که با مراجعه به سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت به آدرس http://bimehsalamatiranian.ir یا برنامه «بیمه سلامت من» که از «کافه بازار» و «مایکت» و سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت قابل دانلود و نصب است، شماره تلفن همراه خود را اعلام یا اصلاح کنند.

برزگر تاکید کرد: بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت همچنین از طریق سامانه شهروندی یا برنامه «بیمه سلامت من» می‌توانند به خدماتی مانند تمدید اعتبار، بازیابی کد رهگیری، مشاهده وضعیت پوشش بیمه‌ای، مشاهده اطلاعات خانوار، مشاهده تاریخچه خدمات، جست‌وجوی مراکز طرف قرار داد، مشاهده و چاپ صفحه اول دفترچه و نظرسنجی خدمات ارائه شده دسترسی داشته باشند.

مجری طرح نسخه الکترونیک در سازمان بیمه سلامت گفت: به زودی امکان ثبت نام برای بیمه سلامت از طریق سامانه شهروندی و اپلیکیشن نیز فراهم خواهد شد.

برزگر تصریح کرد: اگر افراد شماره تلفن همراه به نام خود ندارند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و ثبت خدمات غیر حضوری، شماره تلفن همراهی که به نام خودشان نیست و می‌خواهند پیامک خدمات برای آن شماره ارسال شود را اعلام و ثبت کنند.

مدیر عامل شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان افزود: با اصلاح و اعلام شماره تلفن همراه، کد رهگیری خدمات دریافتی، علاوه بر این‌که به پزشک در سامانه نشان داده می‌شود، برای تلفن همراه بیمار نیز پیامک می‌شود و می‌تواند با همان کد رهگیری به داروخانه یا مراکز پاراکلینیک برای دریافت خدمات تجویز شده یا دارو، مراجعه کند.

برزگر خاطرنشان کرد: همچنین بیمه شدگان هنگام مراجعه به مطب نیز می‌توانند شماره تلفن همراه که به نام خودشان باشد و با شماره ملی تطابق دارد، ارائه کنند تا در سامانه ثبت و کد رهگیری و شرح خدمات برای خودشان ارسال شود.

کد خبر: ۱۲۸٬۹۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha