۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
۴۲ واحد تولیدی راکد در استان همدان به چرخه تولید برگشتند
استاندار همدان:

۴۲ واحد تولیدی راکد در استان همدان به چرخه تولید برگشتند

همدان - استاندار همدان از بازگشت ۴۲ واحد تولیدی راکد در استان همدان به چرخه تولید خبر داد و گفت: ۳۱ واحد داخل شهرک‌ها با ایجاد اشتغال ۳۴۰ نفر و ۱۱ واحد خارج از شهرک‌ها با ایجاد اشتغال ۷۸ نفر بوده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاددر جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان گفت: راه‌اندازی واحدهای راکد شهرک‌ها در استان همچون واحدهای تحت تملک بانک‌ و یا واحدهایی که دچار کمبود مواد اولیه و تجهیزات شده‌انداز برنامه‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بوده و پس از بررسی، پیگیری خواهند شد.

وی گفت: در حال حاضر ۳۳ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی آن در استان همدان تحت تملک بانک هستند که تلاش می‌شود مشکلات و مسائل آن‌ها در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، حل شود.

قاسمی گفت: تعداد واحدهای راکدی که تا دی ماه ۱۴۰۰ به چرخه تولید بازگردانده‌ شده‌اند ۳۱ واحد داخل شهرک‌ها با ایجاد اشتغال ۳۴۰ نفر و ۱۱ واحد خارج از شهرک‌ها با ایجاد اشتغال ۷۸ نفر است.

وی افزود: طبق آخرین آمار شرکت شهرک‌ها یک هزار و ۱۴۶ واحد صنعتی در استان همدان وجود دارد که ۱۴۹ واحد از آن‌ها راکد است و تلاش شود با بازگرداندن آن‌ها به چرخه تولید، هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند.

کد خبر: ۱۲۸٬۹۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha