۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
جیپ رنگید فیس لیفت شد
رقابت سخت خودروسازان در بازار ۲۰۲۲

جیپ رنگید فیس لیفت شد

جیپ رنگید با فیس لیفت جدید و پیشرانه دیزلی با قدرت ۵۸۱ اسب بخار تا دو ماه آینده در بازار برزیل عرضه خواهد شد.

بازار؛ گروه خودرو: جیپ از سال گذشته در حال تست و بررسی رنگید است که آن را فیس لیفت کند. فیس لیفت ۲۰۲۲ این خودرو از دوربین خبرنگاران دور نبود و به تازگی نسخه فیس لیفت ویژه بازار برزیل شکار عکاسان شده است. آنطور که به نظر می رسد این خودرو احتمالا برای نخستین بار در بازار آمریکا عرضه شود.

با این حال شرکت خودروسازی جیپ تیزر تبلیغاتی از رنگید ۲۰۲۲ آماده و منتشر کرده که ظاهر اصلی و عملکرد این کراس اوور کوچک محبوب را به طور رسمی معرفی کرده است.
این شرکت خودروسازی تا کنون مشخص نکرده که این محصول در بازار آمریکا یا برزیل معرفی و عرضه خواهد شد، اما به نظر می رسد سبک طراحی و کاربری آن متناسب با بازار برزیل طراحی و تولید شده است.
در طراحی این خودرو شاهد تغییرات در نمای جلو با بهبود ساختار جلو پنجره هستیم. چراغ های راهنما و روشنایی اصلی یک پارچه شده و چراغ روز نیز در داخل این مجموعه قرار گرفته است. این تغییرات ظاهر رنگید از نما جلو را زیبا تر کرده است.
در عقب خودرو بر خلاف نمای جلو، شاهد تغییر گرافیک چراغ ها و نصب ال ای دی هستیم. سپر عقب نیز ظاهرا باز طراحی شده و قابلیت حمل تجهیزات ورزشی به آن اضافه شده است.
طراحی داخل خودرو نیز بر خلاف تصورات، دستخوش تغییر قرار گرفته است، احتمالا داشبورد خودرو با تغییر نسبت به نسخه فعلی راهی بازار شود. جیپ برای افزایش لذت رانندگی فرمان جدید و مخصوص خود را در این خودرو نصب کرده است. باتوجه به توسعه فناوری در خودروها، رنگید از یک نمایشگر دیجیتالی ۷ اینچی برای کنترل تمام سیستم ها توسط راننده، برخوردار است. از سوی جهت افزایش راحتی سفر یک صفحه نمایشگر سرگرمی جهت استفاده سرنشینان به اندازه ۸ اینچ نصب شده است.
هرچند تاکنون شرکت خودروسازی جیپ اطلاعات فنی این خودرو را منتشر نکرده است. اما به نظر می رسد این محصول با یک پیشرانه دیزلی به روی شده به حجم ۳ لیتر و مجهز به توربو شارژر که قدرت معادل ۵۸۱ اسب بخار تولید می کند، راهی بازار شود. این برای نخستین بار است که این پیشرانه برای یک کراس اوور اس یو وی نصب شده است. در نسخه استاندارد این محصول مجهز به دیفرانسیل جلو و یک گیربکس شش سرعته دستی خواهد بود.
گفتنی است که جیپ رنگید می تواند از سوخت اتانول برای حرکت استفاده کند. جیپ رنگید ۲۰۲۲ قرار است در دو ماه آینده در بازارهای آمریکا جنوبی عرضه شود. اولین حضور این محصول در بازار آمریکا امسال مشروط به تغییرات فنی صورت خواهد گرفت. جیپ تاکنون قیمت این محصول را اعلام نکرده و باید تا زمان عرضه منتظر بود.

عرضه رنگید تا دو ماه آینده و انتشار این خبر در تعطیلات فعلی سال نو میلادی، گویا بالا گرفتن رقابت میان خودروسازان برای تصاحب بازار برزیل است.

کد خبر: ۱۲۸٬۷۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha