۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
شرکت گهر زمین در خراسان جنوبی سرمایه گذاری می کند
استاندار خراسان جنوبی:

شرکت گهر زمین در خراسان جنوبی سرمایه گذاری می کند

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی از پیگیری ها برای سرمایه گذاری شرکت گهر زمین در استان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ جواد قناعت طی نشستی با مدیرعامل شرکت گهر زمین از آمادگی استان برای انجام تمهیدات لازم درخصوص سرمایه گذاری این هلدینگ خبر داد.

قناعت با اشاره به ظرفیت های معدنی استان خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی، بهشت معادن است و ما برای بهره برداری از این ظرفیت های خدادادی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی از برنامه های استان در راستای حمایت از سرمایه گذاران گفت و ضمن تشریح اقداماتی که برای تسهیل سرمایه گذاری ها در اولویت برنامه های استان قرار داده، حضور و فعالیت این هلدینگ را در توسعه استان مؤثر خواند.

در این نشست که با حضور عباس زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار، اکبری راد مدیرکل امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری و جرجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همراه بود، مدیرعامل شرکت گهر زمین به تشریح حوزه های فعالیتی این مجموعه پرداخت.

فلاح ضمن اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری در حوزه معدن و فرآوری معدنی، همراهی استان برای تسهیل شرایط حضور و فعالیت مجموعه را خواستار شد.

پیگیری مطالبات این مجموعه در داخل استان و نیز بررسی نحوه سرمایه گذاری آن در نشستی با وزیر صنعت، معدن و تجارت از مصوبات این جلسه بود.

شایان ذکر است؛ شرکت گهر زمین که در زمینه های اکتشاف، استخراج و بهره برداری از معادن سنگ آهن و تولید کنسانتره، گندله و فولاد، مشارکت و سرمایه گذاری در سایر شرکت ها و طرح های معدنی و صنعتی، انعقاد قراردادهای پیمانکاری به منظور ارائه خدمات فنی و مهندسی و ... فعالیت دارد، از جمله سهامداران شرکت انتقال آب به استان نیز می باشد.

کد خبر: ۱۲۸٬۶۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha