۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
توسعه همکاری‌ها در گستره شرکت نفت خزر

توسعه همکاری‌ها در گستره شرکت نفت خزر

مدیران عامل شرکت نفت خزر و شرکت ملی حفاری ایران بر توسعه همکاری‌ها و استفاده از ظرفیت‌های عملیاتی و خدمات فنی و مهندسی دو شرکت در بخش‌های خشکی و فراساحل تأکید کردند.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، مراد کمالی، مدیرعامل شرکت نفت خزر در این نشست که روز یک‌شنبه (۱۹ دی‌ماه ۱۴۰۰) با حضور معاونان، مدیران و رؤسای عملیاتی این شرکت‌ها در ساختمان مرکزی ملی حفاری در اهواز برگزار شد، درباره حوزه فعالیت شرکت نفت خزر در شمال کشور و برنامه‌های تبیین‌شده از سوی شرکت ملی نفت ایران در زمینه توسعه فعالیت‌ها به‌ویژه در حوزه آب‌های عمیق و مسائل زیست محیطی توضیح داد.

وی گفت: در برنامه توسعه‌ای راهبردی پیش‌روی این شرکت، توسعه میدان‌های هیدروکربوری و حفاری چاه‌های اکتشافی و توسعه‌ای مدنظر قرار دارد که با توجه به توانمندهای شرکت ملی حفاری ایران در این ارتباط، از همکاری و هم‌افزایی با این شرکت استقبال می‌شود.

در ادامه نشست حمیدرضا گلپایگانی به سوابق همکاری دو شرکت در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: شرکت ملی حفاری ایران با برخورداری از متخصصان مجرب و بهره‌مندی از تجهیزات تخصصی در بخش‌های حفاری همچنین خدمات یکپارچه فنی و مهندسی، برای همکاری با شرکت نفت خزر آمادگی کامل دارد.

وی افزود: این شرکت می‌تواند افزون بر اختصاص تجهیزات حفاری و استفاده از دانش فنی متخصصان در زمینه حفاری، خدمات جانبی به چاه‌های در حال بهره‌برداری و توسعه‌ای ارائه کند و با توجه به تنوع و یکپارچگی خدمات، موجب شتاب‌بخشی در اجرای پروژه‌های تبیین شده شود.

در این نشست نسبت به تنظیم توافق‌نامه همکاری‌های مشترک میان شرکت نفت خزر و شرکت ملی حفاری ایران اقدام و در اولین فرصت از سوی مدیران ارشد دو شرکت امضا و مبادله شد و با توجه به پیش زمینه‌های همکاری، استفاده از ظرفیت‌های دو مجموعه در راستای تحقق اهداف به‌کار گرفته شود.

همچنین ‌تصمیم گرفته شد کارگروه‌های تخصصی با حضور متخصصان دو شرکت تشکیل شده و جنبه‌های مختلف همکاری‌ فنی و تخصصی برای پیشبرد اهداف شرکت نفت خزر مورد بررسی قرار گیرد و در این راستا مباحث بازرسی و تعمیر تجهیزات در ابزار در گردش حفاری، تعمیر و نگهداشت تجهیزات حفاری سکوی امیرکبیر و بانک اطلاعات به‌روز شده عملیات حفاری و خدمات جانبی حفاری در دریا و خشکی مورد بازبینی و تحلیل قرار گیرند.

کد خبر: ۱۲۸٬۶۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha