۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
 مشکلی در تامین و توزیع نهاده های دامی نداریم
عضو هیئت مدیره شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور:

مشکلی در تامین و توزیع نهاده های دامی نداریم

رشت- عضو هیئت مدیره شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور گفت: به رغم مشکلات ناشی از تحریم، در تامین و توزیع نهاده های دامی در کشور مشکلی نداریم.

به گزارش بازار به نقل از جهاد کشاورزی گیلان، تورج منصوری در آیین تودیع و معارفه سرپرست شرکت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گیلان اظهار کرد: غلا رغم مشکلات و معضلاتی که در کشور به‌واسطه تحریم‌های ظالمانه وارد شد کار این شرکت در تأمین و توزیع دشوار شد اما با تلاش همکاران ما به بهترین شکل از عهده این مسئولیت برآییم.

وی افزود: رسالت این شرکت به‌گونه‌ای بوده که مسئولان جهاد کشاورزی از اصل ۴۴ خارج و امروز شرکت به‌عنوان یکی از شرکت‌های فعال در بخش کشاورزی فعالیت می‌کند.

منصوری عنوان کرد: در بخش تأمین و توزیع خوشبختانه تاکنون مشکلی نداریم و امیدواریم که شرایط به‌گونه‌ای باشد که اهمیت مصرف نهاده‌ها برای بهره‌وری بیشتر محصولات برای کشاورزان بیش‌ازپیش باشد و به آنان در این حوزه آموزش و اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

صالح آبادی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی گیلان نیز با اشاره به اینکه ما جزو استان‌هایی هستیم که در مصرف نهاده‌های کشاورزی باید دقت کنیم عنوان کرد: در دو سال زراعی گذشته بیش از ۱هزار تن کود زیستی در استان استفاده کردیم.

وی افزود: این اتفاق به دلیل اجماع کارگزاران در نشست‌های منظمی که با آنان برگزار می‌شد میسر شد.

وی ادامه داد: در این نشست‌ها با این رویکرد که کودهای زیستی اگر جایگزین کودهای معدنی شود نتایج بهتری برای کشاورزان خواهد داشت.

کد خبر: ۱۲۸٬۵۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha