۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
مشخصات Moto G Stylus ۲۰۲۲، گوشی جدید مجهز به قلم موتورولا
از سوی منابع غیر رسمی اعلام شد؛

مشخصات Moto G Stylus ۲۰۲۲، گوشی جدید مجهز به قلم موتورولا

مشخصات Moto G Stylus ۲۰۲۲ به عنوان محصول دید شرکت موتورولا که به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و قلم استیلوس مجهز است، توسط نشریات آگاه اعلام شد.

به گزارش بازار، در طی چند سال گذشته، اگر به دنبال یک گوشی اندرویدی ارزان قیمت با قلم متصل هستید، Moto G Stylus شرکت خوشنام موتورولا یکی از گزینه هایی است که قرار است در سال ۲۰۲۲ روانه بازار شود.

به نوشته نشریه XDA Developers، این گوشی قرار است با صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی IPS LCD، با رزولوشن ۲۴۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و فرکانس ۹۰ هرتز به بازار عرضه شود. صفحه نمایش فقط کمی از مدل قبلی خود کوچکتراست، اما شرکت لنوو که محصولات موتورولا را تولید می کند، در این مدت موفق شده چند پیکسل بیشتر صفحه را جمع کند.

ظاهراً لنوو قرار است در این مدل موتورولا، از پردازشگر هلیو G۸۵ مدیاتک با راندمان مناسب استفاده کنند که با رم ۴ یا ۶ گیگابایتی جفت خواهد شد. به گفته منابع آگاه، این گوشی قرار است با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه با پشتیبانی از حافظه اضافی از طریق کارت حافظه عرضه خواهد شد.


دوربین و نرم افزار Moto G Stylus
در پشت ۲۰۲۲ Moto G Stylus ،قرار است یک دوربین سه لنزی ۵۰ مگاپیکسلی + ۸ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی با قابلیت های فوق عریض تعبیه شود که یک دوربین تک لنز ۱۶ مگاپیکسلی نیز در جلوی آن قرار دارد که وظایف سلفی را انجام می دهد.

طبق گزارش ها، این محصول دید موتورولا یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی داشته و از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می کند که البته طبق معمول، قلم استایلوس یکپارچه با داک مخصوص خود روی گوشی وجود خواهد داشت. با در نظر گرفتن تاریخ عرضه Moto G Stylus ۲۰۲۱ که در ژانویه سال گذشته روانه بازار شد، مدل جدید نیز احتمالا طی همین ماه به بازار عرضه شود.

در خصوص سیستم عامل این محصول دید موتورولا نیز باید گفت شایعات حاکی از آن است که این گوشی با اندروید ۱۱ نسخه سال ۲۰۲۰ عرضه می شود و تنها یک نسخه اصلی ارتقاء به اندروید ۱۲ در آینده ارائه خواهد شد.

لازم به ذکر است، سیستم عامل اندروید ۱۲ تم پویا، حالت بازی ویژه، داشبورد حفظ حریم خصوصی بهبودیافته، و دامنه بهتر میانبرهای حرکتی را از جمله تغییرات دیگر به همراه دارد – اگرچه به نظر می‌رسد هیچ یک از این ویژگی‌ها در Moto G Stylus در زمان عرضه وجود نخواهد داشت.

کد خبر: ۱۲۸٬۴۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha