۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲
استقبال سرمایه‌گذاران صنایع معدنی برای ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی
مجری طرح احداث نیروگاه توسط صنایع عنوان کرد

استقبال سرمایه‌گذاران صنایع معدنی برای ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی

حسینی، مجری طرح احداث ۱۰ هزار مگاوات نیروگاه توسط صنایع گفت: ساخت نیروگاه‌های سیکل ترکیبی از سوی سرمایه‌گذاران صنایع معدنی با استقبال چشمگیری روبرو شده است.

به گزارش بازار به نقل از وزارت نیرو، سید زمان حسینی مجری طرح احداث ۱۰ هزار مگاوات نیروگاه توسط صنایع با اعلام این خبر اظهار کرد: درجلسه وزیر نیرو با دست اندرکاران و سرمایه‌گذاران صنایع معدنی برای احداث ۱۰ هزار مگاوات نیروگاه‌های سیکل ترکیبی، موضوع تفاهم‌نامه فی ما بین وزارتخانه‌های نیرو و صمت درمدت زمان ۸۵ روز از دوره پیشبرد اجرای این طرح، ۴۴ درصد پیشرفت داشته و انتظار می‌رود بعد از امضای قرارداد، عملیات اجرایی نیز به سرعت آغاز شود.

وی اضافه کرد: در این جلسه پس از شنیدن سخنان سرمایه‌گذاران، ۱۵ استان برای احداث نیروگاه‌های صنایع معدنی تعیین شده و در این راستا آنها درخواست تسریع و تسهیل کردن صدور مجوزهای لازم برای احداث این پروژه‌ها و احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر را داشتند.

حسینی تصریح کرد: وزیر نیرو همچنین دستور صدور مجوز تخصیص سوخت و محیط زیست برای احداث نیروگاه‌های حرارتی را صادر و سازمان ساتبا را به ایجاد ساز و کار لازم جهت سرمایه‌گذاری صنایع معدنی به منظور احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر در قالب الحاقیه به تفاهم‌نامه ملزم کرد.

کد خبر: ۱۲۸٬۴۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha