۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
کمپرسورسازان؛ معتبرترین وب سایت برای خرید انواع کمپرسور مرغوب و باکیفیت

کمپرسورسازان؛ معتبرترین وب سایت برای خرید انواع کمپرسور مرغوب و باکیفیت

پرکاربردترین پمپ باد در بازار، کمپرسور اسکرو و کمپرسور هوا پیستونی است که هر کدام مشخصات فنی خاص و مزیتهای متفاوتی خود را دارند.

به گزارش بازار، کمپرسورسازان؛ معتبرترین وب سایت برای خرید انواع کمپرسور مرغوب و باکیفیت. پرکاربردترین پمپ باد در بازار، کمپرسور اسکرو و کمپرسور هوا پیستونی است که هر کدام مشخصات فنی خاص و مزیتهای متفاوتی خود را دارند و همین موضوع سبب شده تا انتخاب کمپرسور متناسب با نوع کسب و کار برای خریداران کمی سخت و پیچیده شود.

نکته طلایی در انتخاب کمپرسور بدین صورت هست که اگر شما به هوای فشرده ۲۵۰ الی ۱۲۰۰ لیتر با فشار حداکثر ۱۲ بار دارید پیشنهاد کمپرسورسازان به شما کمپرسور پیستونی آبک ABAC ایتالیا هست چرا که بسیار کم صدا بوده و در عین حال لوازم و قطعات یدکی آن به راحتی در بازار موجود می باشد.

اگر به هوای فشرده بیشتر از ۱۲۰۰ لیتر و فشار حداکثر ۱۲ بار نیاز داشته باشید کمپرسور باد اسکرو انتخاب مناسبی برای شماست. برند ROTORCOMP آلمان بسیار پرطرفدار بوده و از محبوبیت خوبی در میان مصرف کننده ها برخورد دار است.

کمپرسورسازان؛ معتبرترین وب سایت برای خرید انواع کمپرسور مرغوب و باکیفیت

وجود پمپ بادهای تقلبی و بی کیفیت نیز یکی دیگر از عوامل مهمی است که باید در هنگام خریدکمپرسورها به آن توجه کرد. با توجه به این توضیحات باید گفت که بهترین راه پیش روی برای انتخاب بهترین دستگاه، خرید از فروشگاهی معتبر با اجناسی مرغوب است. فروشگاه‌هایی که اعتبار بالایی دارند هیچگاه محصولات تقلبی و بی‌کیفیت را در فروشگاه خود به فروش نمی‌رسانند.

کمپرسورسازان نمونه‌ای از این دست فروشگاه‌ها است که در ویترین آن هیچ محصول نامرغوبی دیده نمی‌شود. همچنین کمپرسورسازان خود نیز در تولید انواع کمپرسور فعالیت دارد علاوه بر این مجهز به کادری فنی و تخصصی تعمیرات، سرویس و اورهال کمپرسور اسکرو (تمام برندها) می باشد.

تمام محصولات کمپرسورسازان دارای گارانتی و پانزده سال خدمات پس از فروش کاملا واقعی هست.

کمپرسور صنعتی جزو جدایی ناپذیر صنایع مختلف

افزایش راندمان کاری و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه‌ برای مشاغل صنعتی بسیار مهم و ضروری است. برای رسیدن به این امر مهم استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته بسیار کمک کننده خواهد بود. در بین تجهیزات و ابزارآلات مختلف می‌توان گفت که کمپرسور صنعتی می‌تواند بیشترین نقش را در افزایش راندمان کاری، کارگاه و کارخانه‌های مختلف داشته باشد. این نوع از کمپرسورها دو پیستون دارند که اولین پیستون وظیفه‌ی فشرده سازی هوا را به عهده دارد و پیستون دوم برای فشردگی بیشتر هوا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کمپرسورسازان؛ معتبرترین وب سایت برای خرید انواع کمپرسور مرغوب و باکیفیت

انواع کمپرسور صنعتی در فروشگاه‌های مختلف به چشم می‌خورد که هر کدامشان کیفیت‌های مختلفی را دارند و از این رو توصیه می‌شود که برای خرید محصولی مرغوب و باکیفیت به فروشگاه‌های معتبر مانند کمپرسورسازان compressorsazan.com مراجعه کنید.

بیشتر مشکلاتی که برای ایرند یا هواساز کمپرسور به وجود می آید به دلیل عدم رعایت نکات ظریف در مونتاژ کمپرسور باد است

· عدم قرار گیری فولی الکتروموتور و هواساز در یک راستا با توجه به محورها سه گانه (X,Y,Z )

· اشتباه در محاسبه دور چرخش شفت هواساز

· ساختار ضعیف بدنه کمپرسور به شکلی که بعد از گذشت مدتی روی قرار گیری شفت الکتروموتور و هواساز روی محور Z تاثیر بگذارد و در این محور نیروی زیادی از هواساز بگیرد و باعث انحراف شفت و خراب شدن پکنگ ها و روغن ریزی هواساز می شود.

کمپرسور اسکرو چه ظرفیت یا دبی داشته باشد؟

تعیین حجم و فشار مورد نیاز ابزارآلات و ماشین آلات که دارید بسیار مهم است برای این منظور بهتر هست به دفترچه راهنما یا کاتالوگ ماشین آلاتی که دارید رجوع کنید البته روی بعضی از ماشین آلات و دستگاه ها پلاکی نصب شده است که اطلاعات فنی درج شده است.

در غیر این صورت در انتخاب ظرفیت مناسب کمپرسور باد اسکرو دچار اشتباه می شوید و ممکن است کمپرسور با حجم بیشتر یا کمتر از نیاز ابزارها و ماشین آلاتتان انتخاب کنید که در هر دو صورت دچار ضرر و زیان می شوید.

با محاسبه دقیق حجم و فشار مجموع دستگاه هایتان به راحتی می توانید کمپرسور هوا اسکرو انتخاب کنید که ظرفیت مناسبی دارد.

چطور ایراند ( AIR END ) تقلبی و اصلی را در کمپرسور تشخیص بدهید؟

ایراند یا بلوک هواساز کمپرسور باد مهمترین بخش تعیین کننده قیمت کمپرسور اسکرو هست به همین خاطر بعضی از شرکت ها برای پایین آوردن قیمت پمپ باد از ایرند کوچکتر استفاده می کنند و و در عوض پلاک ایرند بزرگتر را روی آن می زنند .

به عنوان مثال شما به هوای فشرده ۲۰۰۰ لیتر نیاز دارید همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید ایرند Evo۳ دبی ۲۰۰۰ لیتر می تواند تولید کند، حالا برای اینکه شما متوجه نشوید از بلوک هواساز Evo۲ برای کمپرسور باد استفاده می کنند و روی آن پلاک Evo۳ را می زنند .

شرکت کمپرسورسازان به شما راه شناسایی ایرند با دبی (ظرفیت هوادهی) دقیق را می گوید برای این کار شما باید به نقشه های اصلی ایراند شرکت رتورکمپ آلمان مراجعه کنید تا متوجه شوید مشخصات فنی ایرند که روی پلاک درج شده آیا مخصوص همان ایرند هست یا جابه جا شده است؟

بهترین روغن پمپ باد اسکرو

روغن مناسب کمپرسور اسکرو گریدVDL ۶۸ است اگر اشتباهی در دستگاه اسکرو روغن با گرید های مختلفی که در بازار موجد است از جمله گرید ۳۲، ۴۶، ۶۸، ۱۰۰، ۱۵۰ استفاده کنید قطعا به دستگاه شما آسیب جدی وارد می شود از خاصیت روغن VDL ۶۸ ضد کف بودن آن است .

راز اختلاف قیمت کمپرسور اسکرو؟ بهترین مارک و برند کمپرسور اسکرو؟ نحوه صحیح انتخاب کمپرسور اسکرو با توجه به نوع کار شما؟ آموزش نصب و راه اندازی کمپرسور اسکرو .

چک لیست های سرویس و نگهداری کمپرسور باد اسکرو؟ مشکلات متدوال کمپرسور اسکرو؟

پاسخ به تمام سوالات کمپرسور را در وب سایت کمپرسورسازان compressorsazan.com را می توانید مشاهده کنید.

۸ نکته مهم در زمان نصب کمپرسور باد اسکرو

۱- حتما برای کمپرسور اسکرو اتاقک مخصوصی در نظر بگیرید که عاری از هر گونه ذرات گرد و غبار باشد و دمای محیط را کنترل کنید تا بیش از میزان استاندارد گرم و یا سرد نباشد، بهتر است در مکان سرپوشیده به دور از آفتاب نگه داری کنید.

۲-پیشنهاد می کنیم در کمپرسورخانه خود از دما سنج و هواکش و دستگاه های تهویه استفاده کنید.

۳- کمپرسور اسکرو را حتما در محل مسطح قرار دهید و روی سطح شیب دار نگذارید.

۴- دقت کنید فضای کافی برای کمپرسورخانه در نظر بگیرید به گونه ای که از چهار طرف کمپرسور اسکرو حداقل یک متر فضا آزاد وجود داشته باشد.

۵- برای اینکه دمای کمپرسور خانه را متعادل نگه دارید می توانید از دستگاه خنک کننده استفاده کنید و یا حتی با درست کردن یک کانال، هوای گرم تولید شده را به خارج اتاقک (کمپرسور خانه) انتقال دهید.

۶- میزان استاندارد دمای محیط کمپرسور خانه بایستی بین ۲۰ تا ۳۰ درجه سانتی گراد بماند.

۷- در تابستان حتما دما کمپرسورخانه را بررسی کنید و اجازه ندهید که دما محیط کمپرسور اسکرو بیش از مقدار گفته شده بالا برود چرا که باعث می شود دستگاه زود داغ کند و خطای دمای بالا بدهد.

۸- در زمستان حتما دما محیط را بسنجید تا کمتر از درجه گفته شده نشود چرا که باعث سفت شدن روغن کمپرسور اسکرو می شود و دستگاه خطا می دهد و روشن نمی شود.

کد خبر: ۱۲۸٬۳۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha