۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
۲ میلیارد ریال وسایل گرمایشی به خانواده‌های نیازمند قزوینی اهدا شد
مدیرکل ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) قزوین:

۲ میلیارد ریال وسایل گرمایشی به خانواده‌های نیازمند قزوینی اهدا شد

قزوین- مدیرکل ستاد اجرای فرمان حضرت امام خمینی (ره) قزوین از اهدای دو میلیارد ریال وسایل گرمایشی در قالب اجرای طرح پویش دلگرمی احسان به خانواده‌های نیازمند استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)، سید مهدی میر غفاری اظهار داشت: این وسایل گرمایشی شامل ۱۲۷ دستگاه بخاری و ۱۰ دستگاه آبگرمکن بوده که به نیازمندان استان اهدا شده است.

وی اضافه کرد: با آغاز اجرای طرح پویش دلگرمی احسان توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان به منظور حمایت از خانواده‌های نیازمند در فصل سرما این وسایل گرمایشی تهیه شد و بین خانواده‌های کم برخوردار و نیازمند توزیع گردید.

میرغفاری با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) برابر رسالت تعیین شده به طور مستمر شرایط و وضعیت معیشی مردم را بررسی می‌کند، اظهار داشت: این ستاد متناسب با توان خود برای رفع محرومیت وارد میدان شده و با ورود ویروس کرونا به کشور و تبعات ناشی از آن بر اقشار کم درآمد تاکنون بیش از ۷۰ هزار بسته اقلام معیشتی به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال را با کمک گروه‌های جهادی به دست جامعه هدف رسانده است.

وی در خصوص شیوه شناسایی خانواده های نیازمند در این طرح، گفت: این آمار توسط گروه های جهادی و نهادهای حمایتی استان شناسایی شده و در اختیار ستاد قرار گرفته است.

میرغفاری همچنین از توزیع گوشت قرمز بین خانواده‌های نیازمند در روزهای آینده خبر داد و اضافه کرد: با حمایت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، ۲۱ تن گوشت قرمز گوسفندی بین نیازمندان و مناطق محروم استان توزیع می شود که متعاقبا خبر آن اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۸٬۲۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha