۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
رونمایی از لپ تاپ صنعتی شرکت «یوروکام» با ویژگی های خاص
تازه های فناوری؛

رونمایی از لپ تاپ صنعتی شرکت «یوروکام» با ویژگی های خاص

شرکت «یوروکام» لپ تاپ جدید خود به نام Nightsky RX۳۱۵ را با پنل ۱۵.۶ اینچی ۴K OLED معرفی کرده است که عملکردی در سطح دسکتاپ دارد و در عین حال تنها حدود ۴.۴ پوند وزن دارد.

به گزارش بازار، شرکت «یوروکام» لپ تاپ جدید خود به نام Nightsky RX۳۱۵ را با پنل ۱۵.۶ اینچی ۴K OLED معرفی کرده است که عملکردی در سطح دسکتاپ دارد و در عین حال تنها حدود ۴.۴ پوند وزن دارد.

بر اساس این گزارش، Nightsky RX۳۱۵ یکی از اولین لپ تاپ های قابل استفاده به عنوان دسکتاپ در مصارف صنعتی خواهد بود که از صفحه نمایش OLED بهره مند شده است. همچنین، این دستگاه یکی از معدود کامپیوترهای موجود در بازار خواهد بود که از GeForce RTX ۳۰۸۰ ساخت شرکت انویدیا در آن استفاده شده است.

یوروکام Nightsky RX۳۱۵ در واقع یک رایانه بسیار جذاب است که در یک شاسی ساخته شده آلیاژ آلومینیوم مشکی تیتانیوم با ضخامت تنها ۲۰ میلی متر (۰.۸ اینچ) عرضه شده و پردازنده هشت هسته ای Core i۷-۱۱۸۰۰H 'Tiger Lake' اینتل را در خود جای داده است.

همچنین می‌توانید یکی از کارت‌های گرافیک انویدیا GeForce RTX ۳۰۷۰ (۸ گیگابایت GDDR۶) یا GeForce RTX ۳۰۸۰ (۱۶ گیگابایت GDDR۶) با پیکربندی Max-Q را انتخاب کنید که برای اطمینان از جریان هوای مناسب، با دمنده‌های جداگانه خنک می‌شوند.

علیرغم ابعاد نسبتا فشرده، این سیستم می تواند با استفاده از دو SO-DIMM تا ۶۴ گیگابایت حافظه از نوع DDR۴-۳۲۰۰ و تا ۱۶ ترابایت حافظه SSD M.۲ NVMe از طریق رابط PCIe ۳.۰ مجهز شود.

نقطه قوت اصلی لپ تاپ Eurocom Nightsky RX۳۱۵ البته صفحه نمایش آن است. پنل‌های ۱۵.۶ اینچی ۴K OLED سامسونگ برای این لپ تاپ مورد استفاده قرار گرفته که در اوایل سال ۲۰۱۹ معرفی شدند و دارای مشخصات نسبتاً مناسبی هستند (روشنایی از ۰.۰۰۰۵ تا ۶۰۰ نیت، نسبت کنتراست دینامیک ۱۲۰۰۰۰:۱، ۶۰ هرتز، نمایشگر ۱۰۰% مشکی True-P۳۰، DCI-P۳۰DCI و غیره). بنابراین دارندگان نوت بوک Nightsky RX۳۱۵ می دانند چه انتظاری دارند. علاوه بر این، Eurocom می تواند صفحه نمایش را برای ارائه حداکثر دقت رنگ با قیمت ۷۴ دلار کالیبره کند.

کد خبر: ۱۲۸٬۲۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha