۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به ۳ هزار و ۸۰ متقاضی حائز شرایط در زنجان
رئیس اداره راه و شهرسازی زنجان:

پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به ۳ هزار و ۸۰ متقاضی حائز شرایط در زنجان

زنجان- رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۷۶۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به ۳ هزار و ۸۰ متقاضی ثبت نام شده که حائز شرایط در زنجان بودند تسهیلات ودیعه پرداخت شده است.

به گزارش بازار به نقل از راه و شهرسازی زنجان، بهزاد کردلو به پرداخت ودیعه مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: فعلاً ثبت نام جدید نداریم و در صورت ابلاغ از وزارت راه و شهرسازی ثبت نام دوباره انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۲۲ هزار و ۶۲۲ نفر برای دریافت ودیعه مسکن در استان زنجان ثبت نام کردند، اظهار داشت: جمعیت خانوار ثبت نام شده ۶۴ هزار و ۸۷۱ نفر می‌باشد.

رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان بیان کرد: ۷۶۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به سه هزار و ۸۰ متقاضی ثبت نام شده که حائز شرایط در استان زنجان بودند تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت شده است.

کردلو با بیان اینکه تا کنون دو هزار و ۷۹۵ نفر توسط سامانه ثبت نامی و یا بانک‌ها رد درخواست شده‌اند، تاکید کرد: ۱۶ هزار و ۷۴۷ نفر نیز در مرحله انتظار دریافت استعلام, تعیین شعبه و تشکیل پرونده می‌باشند که با تامین اعتبار مورد نیاز و همکاری بیشتر بانک‌ها متقاضیانی که برای ودیعه مسکن در این استان ثبت نام کرده‌اند, تا پایان دی ماه می‌توانند وام خود را دریافت کنند.

وی به سقف تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن در مناطق شهری کشور اشاره کرد و ادامه داد: ۷۰۰ میلیون ریال برای تهران، ۴۰۰ میلیون ریال برای سایر کلانشهرها (مشهد، اصفهان، کرج، شیراز، تبریز، قم، اهواز، کرمانشاه) و ۲۵۰ میلیون ریال نیز برای سایر شهرها، سقف تسهیلات بانکی موضوع این مصوبه از محل منابع تسهیلات تخصیصی به واحدهای کسب و کارهای آسیب‌دیده کرونا می‌باشد.

رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل یا سرپرست خانوار و دارای فرم ج سبز بوده و همچنین دارای اجاره‌نامه رسمی یا اجاره‌نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری باشند.

کردلو در پایان افزود: تاریخ انعقاد اجاره‌نامه واحد مسکونی باید بعد از ۱۳۹۹.۷.۱ باشد و چنانچه متقاضی تا حداکثر دو هفته از تاریخ معرفی به شعب بانکی نسبت به تشکیل پرونده و تکمیل مدارک خود و معرفی ضامنین اقدام نکند، نسبت به رد درخواست متقاضی اقدام می‌شود.

کد خبر: ۱۲۸٬۲۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha