۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
اجرای فاز اول پروژه آبرسانی به همدان ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
مدیرعامل شرکت آب‌ منطقه‌ای همدان:

اجرای فاز اول پروژه آبرسانی به همدان ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد

همدان - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان مشکل پروژه آبرسانی به همدان را نقدینگی دانست و گفت: باید بالغ بر ۷۰۰میلیاردتومان در فاز اول به این پروژه تزریق شود تا پیمانکار برای اجرای مناقصه ها وار کار شود

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان؛ منصور ستوده با بیان اینکه به منظور بررسی مناسب پروژه آبرسانی به شهر همدان، بازدید از کارگاه و پروژه مذکور را هر ۱۰ روز یکبار به انجام می رسانیم، عنوان کرد: در این بازدیدها نه تنها پروژه و وضعیت کارگاه مورد بررسی قرار می گیرد بلکه با پیمانکار، مشاور و عوامل پروژه نیز بحث و گفتگو می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان با بیان اینکه اسناد مناقصه برق رسانی حفاظت کاتدیک در این راستا تهیه شده است، اظهار کرد: پیمانکار، آن را به مناقصه می گذارد.

ستوده با اشاره به اینکه مقرر شد تا ۱۴۰ کیلومتر از این خطوط توسط مشاور و پیمانکار بازدید و در طول خط، شیرآلات و اتصالات باقی مانده بررسی و چک لیستی در این راستا تهیه شود، گفت: در این راستا اسناد مناقصه توسط پیمانکار تهیه و موارد مورد نیاز خریداری خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: هم چنین قرار شد تا بارگیری و حمل لوله های قطعه اول و اسناد مناقصه توسط مشاور طی یک هفته تهیه و به کارفرما تحویل داده شود تا شرکت آب منطقه ای همدان نیز با شرکت آبفای کشور برای تامین اعتبار مناقصه خرید لوله وارد کار شود.

ستوده با تصریح بر اینکه کارگاه جدیدی توسط قرارگاه خاتم الانبیا در محل سد تالوار تجهیز شده و نیروها و ماشین آلات مستقر شده اند، اظهار کرد: پیمانکاران تصفیه خانه نیز در قالب چهار اکیپ برای تکمیل کلاریفایر حضور دارند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان با بیان اینکه جلساتی با آبفای کشوری برای بازنگری طرح اصلی برگزار شده است، گفت: در فاز اول قرار شد یک مدول از تصفیه خانه با ظرفیت یک هزار و ۸۰۰ لیتر در ثانیه طراحی و در پیش گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به این موارد، در حال حاضر تنها مشکل کارگاه پروژه آبرسانی به شهر همدان نقدینگی است، گفت: باید بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان در فاز اول به این پروژه تزریق شود تا پیمانکار برای اجرای همه مناقصه ها وارد کار شود.

کد خبر: ۱۲۸٬۱۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha