۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
ساخت کارخانه بازیافت هواپیماهای نشسته در استان همدان
استاندار همدان خبر داد:

ساخت کارخانه بازیافت هواپیماهای نشسته در استان همدان

همدان - استاندار همدان از ساخت کارخانه بازیافت هواپیماهای نشسته در استان برای نخستین‌بار در خاورمیانه خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست خود با سردار طلایی‌نیک، معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع و جمعی از مدیران این وزارتخانه، در راستای طرح ملی احداث کارخانه بازیافت هواپیماهای بازنشسته در استان، گفت: طرح ملی احداث کارخانه بازیافت هواپیماهای بازنشسته توسط وزارت دفاع در استان انجام خواهد شد.

وی افزود: مجموعه مدیریتی استان همدان در تلاش خواهد بود، تا اعتبار این پروژه برای سال آینده عملیاتی شود.

قاسمی فرزاد گفت: اجرای این طرح در استان همدان برای نخستین‌بار در خاورمیانه توسط وزارت دفاع، جای تشکر و قدردانی دارد ضمن اینکه استان همدان دارای ظرفیت‌های مناسبی برای اجرای طرح ملی احداث کارخانه بازیافت هواپیماهای نشسته، دارد.

استاندار همدان با بیان اینکه با انجام و اجرای این طرح، زمینه‌های رونق اشتغال برای جوانان و متخصصان این حوزه در استان فراهم می‌شود، افزود: با توجه به گستردگی طرح ملی احداث کارخانه بازیافت هواپیماهای نشسته، طرح‌های بدیع و سرمایه‌گذارهای دیگری در استان امکان‌پذیر خواهد شد و اجرای این طرح در افق بلند مدت، می‌تواند یک آورده خوب برای استان باشد.

وی گفت: زمین مورد نیاز اجرای طرح ملی احداث کارخانه بازیافت هواپیماهای نشسته در استان در کنار فرودگاه همدان جایابی شده که امیدواریم شورای شهر و شهرداری همدان همکاری‌های لازم برای تسریعِ در انجام این طرح را داشته باشند.

کد خبر: ۱۲۸٬۱۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha