۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
قرار گرفتن قیمت ارز MANA در روند نزولی| فرصت خرید زیر ۲ دلار را از دست ندهید
بازار بررسی کرد؛

قرار گرفتن قیمت ارز MANA در روند نزولی| فرصت خرید زیر ۲ دلار را از دست ندهید

ارز دیجیتال مانا که توکن بومی اکوسیستم دیسنترالند محسوب می شود طی روزهای اخیر دچار ریزش شدید و شکل گیری الگوی نزولی سر و شانه شده و البته فرصت خرید این ارز در قیمت زیر ۲ دلار را نباید از دست داد.

به گزارش بازار، قیمت ارز دیسنترالند(Decentraland ) یا همان مانا (MANA) طی چند روز گذشته به دلیل نگرانی‌ها در مورد تعیین تکلیف نرخ‌های بهره در سیستم بانکی آمریکا کاهش یافته است. MANA، توکن اصلی دیسنترالند، هم اکنون با قیمت ۳.۱۰ دلار معامله می شود که حدود ۵۰ درصد کمتر از بالاترین سطح خود در سال ۲۰۲۱ است. کل سرمایه بازار آن به حدود ۴.۱ میلیارد دلار سقوط کرده و این ارز را به چهل و یکمین ارز دیجیتال بزرگ در جهان تبدیل کرده است.

دیسنترالند یکی از بزرگترین ارزهای دیجیتال متاورس در جهان است. این پلتفرم افراد را قادر می‌سازد تا بازی‌های مجازی انجام داده و حتی کالاهای مجازی مانند نقشه‌ها و سایر محصولات را خریداری کنند. در سال ۲۰۲۱، با اوج گیری صنعت ارزهای دیجیتال، شاهد جهش قیمت بیشتر اقلام در اکوسیستم دیسنترالند بودیم. به عنوان مثال، برخی قطعات زمین در سیستم متاورس اکوسیستم دیسنترالند به قیمت بیش از ۲ میلیون دلار فروخته شده است.

با این حال، اخیراً ترس از تصمیم فدرال رزرو در خصوص احتمال افزایش نرخ بهره بانکی در آمریکا، باعث کاهش قیمت مانا شده است. اما مصوبات روز چهارشنبه هفته گذشته فدرال رزرو منجر به ایجاد ترس فزاینده در بازار ارزهای دیجیتال و همچنین بورس سهام آمریکا و اروپا شده و احتمال می رود سرمایه گذاران زیادی اقدام به خروج دارایی های خود از ارزهای دیجیتال، طلا و سهام به سمت سیستم بانکی آمریکا و معامله دلار این کشور کنند.

پیش بینی قیمت دیسنترالند

Decentraland Price



نمودار روزانه قیمت دیسنترالند نشان می دهد که قیمت مانا طی ماه گذشته تحت فشار شدید بوده است. در نتیجه، قیمت به زیر میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه فرو رفته است. نگاه دقیق‌تر نیز نشان می‌دهد که الگوی سر و شانه‌ها را تشکیل داده است که معمولاً علامت نزولی بازار است.

بنابراین، انتظار می رود که قیمت دیسنترالند، اواخر امسال به روند صعودی خود بازگردد. با این حال، در کوتاه‌مدت، نمی‌توانیم موقعیت های خرید مانا با قیمت زیر ۲ دلار را نادیده بگیریم.

کد خبر: ۱۲۸٬۱۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha