۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲
بهانه بدهی دولت برای عدم همسان‌سازی غیر قابل قبول است
نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس:

بهانه بدهی دولت برای عدم همسان‌سازی غیر قابل قبول است

نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تامین اجتماعی موظف به همسانسازی حقوق بازنشستگان است و بهانه هایی نظیر بدهی دولت نباید مانع از اجرایی شدن همسان سازی باشد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی بابایی کارنامی، در مورد ادامه دار بودن همسانسازی حقوق بازنشستگان گفت: همسانسازی حقوق بازنشستگان جزو مطالبات به حق مردم به ویژه بازنشستگان است، این مطالبه به حق در بودجه ۱۴۰۱ پرداخت می‌شود و ادامه دار هم خواهد بود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، افزود: دولت باید بدهی خود را به تامین اجتماعی که حدود ۲۵۰ هزار میلیارد تومان است، بپردازد. این بدهی می تواند به صورت نقدی و غیرنقدی در نظر گرفته شود، تامین اجتماعی موظف به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان است و بهانه‌هایی نظیر بدهی دولت نباید مانع از اجرایی شدن همسان سازی باشد.
توقعی که مردم از سازمان بیمه‌گر تامین اجتماعی دارند، بدون بهانه و جدای از بودجه ۱۴۰۱ همسان سازی حقوق بازنشستگان را ادامه دهد

نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس، اظهار کرد: توقعی که مردم از سازمان بیمه‌گر تامین اجتماعی دارند، بدون بهانه و جدای از بودجه ۱۴۰۱ همسان سازی حقوق بازنشستگان را ادامه دهد و در کنار آن از دولت باید مطالبات خود را داشته باشد. بابایی کارنامی یادآور شد: کمیسیون اجتماعی مجلس هم مطالبه گری طلب سازمان تامین اجتماعی را از دولت خواهد داشتند و تا آخرین لحظه برای اجرای کامل همسان سازی حقوق بازنشستگان تلاش می‌کند.

نماینده مردم در مجلس یازدهم در پایان خاطر نشان کرد: در شروع همسان سازی حقوق بازنشستگان؛ کمیسیون اجتماعی و سران سه قوا تمام تلاش خود را برای اجرایی شدن این مهم خواهند داشت و همچنین با پیگیری‌های صورت گرفته حدود ۶۵ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به تامین اجتماعی پرداخت شده است.

کد خبر: ۱۲۸٬۰۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ایرج لطیف نیا IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      0 0
      سلام میدونید بخاطر همین حقوق کم مستمری بگیران چقدر طلاق زیاد شده اکثراً خانواده ها از هم میپاشن