۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
آغاز شراکت زیست محیطی سامسونگ و کاردانو در طرح کاشت درختان استوایی
ورود بیشتر سامسونگ به عرصه ارزهای دیجیتال؛

آغاز شراکت زیست محیطی سامسونگ و کاردانو در طرح کاشت درختان استوایی

بنیاد کاردانو و سامسونگ از آغاز شراکت در طرح کاشت درختان استوایی حرا در راستای حفاظت از محیط زیست خبر دادند.

به گزارش بازار، سیستم مدیریت توسعه بلاک چین وری تری( Veritree) و غول فناوری دستگاه های دیجیتال یعنی سامسونگ کره جنوبی، از آغاز شراکت ارز دیجیتال کاردانو و سامسونگ در طرح کاشت درختان استوایی حرا در راستای حفاظت از محیط زیست خبر دادند.

دو شرکت از آغاز این همکاری، در جریان برگزاری نمایشگاه CES که هم اکنون در لاس وگاس آمریکا در حال برگزاری است، خبر دادند. سیدنی ولمر از بنیاد کاردانو با انتشار پیامی توئیتری، هدف سامسونگ از این اقدام را تلاش برای حفظ محیط زیست و نجات سیاره زمین اعلام کرده است.

بر اساس این طرح مشارکت، طی سه ماهه اول سال جاری ۲ میلیون اصله درخت کاشته شده و درختان حرا در ماداگاسکار به عنوان بخشی از تلاش این شرکت برای محدود کردن اثرات تغییرات آب و هوایی کاشته خواهند شد. گفته می شود، تصمیم برای کاشت این درختان یک تصمیم استراتژیک است؛ چراکه درختان حرا ده برابر بیشتر از سایر درختان جنگل های استوایی کربن ذخیره می کنند.

لازم به ذکر است بنیاد کاردانو و وری تری مدتی است در زمینه حفظ محیط زیست با یکدیگر همکاری می کنند. از طریق مدیریت بلاک چینی در این طرح، مشارکت کنندگان می توانند داده های سایت های فعال در زمینه کاشت درختان را رصد کرده و کمک های مالی خود را از طریق ارز دیجیتال کاردانو به این طرح انجام دهند.

در سال ۲۰۲۱، بنیاد کاردانو و وری تری طرح پیشنهاد اولیه درختی (ITO) را راه اندازی کردند که در آن، کاربران باید حداقل یک توکن ADA را برای دریافت یک نشانه درختی اهدا کنند. در زمان نگارش این مقاله، طرح ITO توانسته تاکنون، کمک های کافی برای کاشت ۵۵۳۹۰۰ درخت را جمع آوری کند.

به گفته کارشناسان، دو شرکت کاردانو و سامسونگ علاوه بر طرح های مذکور، برنامه های برای توسعه شراکت استراتژیک خود برای سال جاری میلادی دارند.

کاردانو قبلاً نقشه راه بلندپروازانه خود را برای سال جاری میلادی اعلام کرده که بر اساس آن، این شرکت قابلیت های قرارداد هوشمند خود را بهبود بخشیده و برنامه های مالی Defi را برای کشورهای آفریقایی ارائه خواهد کرد. همه این برنامه ها در چند ویدیوی آپلود شده توسط چارلز هاسکینسون، مدیرعامل کاردانو توضیح داده شده اند.

کد خبر: ۱۲۸٬۰۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha