۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
رونمایی از حلقه و انگشترهای هوشمند «مووانو» در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ آمریکا
تازه های فناوری؛

رونمایی از حلقه و انگشترهای هوشمند «مووانو» در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ آمریکا

شرکت مووانو از محصول جدید خود یعنی حلقه و انگشترهای هوشمند رونمایی کرده انتظار می رود با قیمتی حدود ۲۹۰ دلار به بازار عرضه شوند.

به گزارش بازار، پس از دوران طلایی اسمات بندها و اسمات واچ ها که با استقبال گسترده ای در میان مخاطبان خود در بازار روبرو شدند، شرکت کیورا (Qura) اقدام به ارائه محصول جدید به نام حلقه هوشند به بازار کرد که از این محصول نیز استقبال گرمی به عمل آمد.

کیورا تاکنون تنها شرکتی بوده که انگشتر و حلقه های هوشمند خود را روانه بازار کرده و رقیبی برای آن وجود نداشته است. اما در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ آمریکا شاهد چند رقیب بلندپرواز از جمله استارت‌آپ Movano بودیم که قصد دارد از نظر قیمت و ویژگی‌ها کیورا را شکست دهد.

پیش از هرچیز باید بندانیم که ساخت حلقه های هوشمند بر خلاف ساعت ها بندهای هوشمند، کاری بسیار طریف تر و مشکل تر بوده و احتمالا به همین دلیل نیز تاکنون، شرکت رقیب دیگری برای کیورا وجود نداشته است.

در جریان برگزاری نمایشگاه CES امسال، شرکت مووانو حلقه هوشمندی را به نمایش گذاشت که تمام معیارهای نسل سوم کیورا، از جمله سنجش خواب، ضربان قلب، تغییرات ضربان قلب، تنفس، دما، اکسیژن خون، قدم‌ها و کالری را با ویژگی‌های بسیار بیشتری به مشتریان ارائه می دهد.

مووانو به صورت رسمی قیمت این حلقه را فاش نکرده، اما یکی از مدیران ارشد این شرکت به وب سایت CNET گفت که این محصول ارزان‌تر از Oura ۳ بوده که قیمت آن حدود ۲۹۹ دلار است. این شرکت در حال حاضر منتظر تایید FDA برای حسگرهای خود است، اما با فرض اینکه همه چیز چراغ سبز دریافت کند، انتظار می‌رود این انگشتر اواخر امسال روانه بازار شود.

کد خبر: ۱۲۷٬۹۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha