۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱
نقاط آسیب دیده از سیلاب در محور خوش ییلاق بهسازی شد
رئیس اداره راه راهداری گلستان:

نقاط آسیب دیده از سیلاب در محور خوش ییلاق بهسازی شد

گرگان- محمدخانی، رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: ۳۵۰ متر از آسیب دیدگی های محور آزادشهر به شاهرود(خوش ییلاق) در شرق گلستان بهسازی شد.

مظاهر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: ۳۵۰ متر از آسیب خوردگی های محور آزادشهر به شاهرود(خوش ییلاق) در شرق گلستان بهسازی شد.

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه این محور بر اثر سیلاب ها و آب های حاشیه راه در گذشته آسیب دیده بود، گفت: عملیات بهسازی و روکش آسفالت این میزان از آسیب خوردگی های محور در دی ماه جاری انجام و به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: برای بهسازی و روکش آسفالت این محور ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

محمدخانی گفت: محور خوش ییلاق یکی از محورهای ترانزیتی و بین استانی مهم گلستان است که از ابتدا تا انتهای حوزه استحفاظی راه های شهرستان آزادشهر را به طول ۶۷ کیلومتر شامل می شود.

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه بهسازی این محور بطور مستمر همه ساله در دستور اداره کل قراردارد، گفت: در حال حاضر برای تداوم این بهسازی ها و انجام فرآیند انتخاب پیمانکار حدود ۵۰ میلیارد ریال برآوردهای اولیه اعتباری انجام شده که بعد از فصل سرما به اجرا درخواهد آمد.

کد خبر: ۱۲۷٬۹۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha