۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
جلوگیری از تعطیلی ۲۱ کارخانه و بیکاری ۱۴۰۰ نفر در قزوین

جلوگیری از تعطیلی ۲۱ کارخانه و بیکاری ۱۴۰۰ نفر در قزوین

قزوین- رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: سال گذشته از تعطیلی ۲۱ کارخانه در استان جلوگیری شد و ثمره آن جلوگیری از بیکاری ۱۴۰۰ نفر بود.

به گزارش خبرگزرای بازار به نقل از روابط عمومی دادگستری قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی  ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، در رابطه با شاخص ترین دستاوردهای دادگستری استان اظهار کرد: در سال ۹۸ کاهش یک درصدی پرونده‌های ورودی در مقایسه با سال قبل اتفاق افتاد، همچنین تا روزهای پایانی سال شاهد کاهش ۴۱ درصدی در پرونده‌های معوق بودیم و از ابتدای آغاز به کار رسیدگی به پرونده‌های معوق تاکنون پنج هزار و ۳۴۸ پرونده مختومه شده است.

مقام ارشد قضائی استان بیان کرد: در استان مجموعاً ۱۳ هزار پرونده معوقه وجود داشت که در ماه‌های آخر سال به طور فوق العاده مورد بررسی قرار گرفت و از این تعداد نزدیک به ۶۰۰۰ پرونده مختومه شد و طبق آمار ۴۷/۸ درصد رسیدگی به پرونده‌های معوقه داشتیم، متأسفانه با شیوع ویروس کرونا ناچار به انتقال اوقات تعیین شده به اردیبهشت ۹۹ شدیم و امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته پرونده‌ها باقیمانده در کوتاه‌ترین زمان مورد بررسی قرار گیرند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: در سال گذشته در راستای تحقق شعار رونق تولید در استان قزوین تعامل خوبی بین دستگاه قضائی و اجرایی صورت گرفت و به این ترتیب از تعطیلی ۲۱ کارخانه جلوگیری شد و ثمره آن جلوگیری از بیکاری ۱۴۰۰ نفر بود.

وی افزود: امسال نیز در راستای تحقق شعار جهش تولید باید بازدید از مراکز تولیدی و کارخانه‌ها بیشتر شود و فرصتی برای تولیدکنندگان جهت بیان مشکلاتشان فراهم شود تا به این ترتیب مشکلات شناسایی شده و راهکارهای مناسب آنها ارائه شود.

کد خبر: ۱۲٬۷۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha