۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
 امکان دوگانه‌سوز شدن سوخت در صنعت پلاستیک وجود ندارد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

امکان دوگانه‌سوز شدن سوخت در صنعت پلاستیک وجود ندارد

ساری- علیزاده، فعال در صنعت پلاستیک با بیان اینکه امکان دوگانه‌سوز شدن سوخت در این صنعت وجود ندارد، قطع مکرر برق را سبب ضربه زدن و بروز خسارت های کلان به تولید دانست.

محمد علیزاده در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به افزایش استهلاک دستگاه و هزینه های تولید اظهار داشت: تورم و افزایش هزینه ها سبب شده تا هزینه های سربار پنج تا شش برابر رشد یابد و فعالیت واحدهای تولیدی را مشکل کرده است.

وی افزود: در گذشته سرمایه ای که برای تولید در صنعت پلاستیک نیاز بود نهایتا به چند صد میلیون می رسید ولی اکنون باید میلیاردی هزینه کنیم در حالی سود همانند قبل است.

وی با اظهار اینکه تولیدات را برای فروش در داخل و خارج از استان عرضه می کنیم، گفت: افزایش هزینه ها و مشکلات درحالی است که تاکنون حمایت های قابل قبولی از سوی دولت و مسئولان نداشتیم.

علیزاده به قطعی و افزایش هزینه برق اشاره کرد و گفت: دستگاه ها و تجهیزات برای حرارت نایلون و پلاستیک نیازمند برق است و برای گرم کردن باید چند ساعت روشن باشد و با هر بار قطعی برق، پنچ تا شش ساعت باید دستگاه ها خاموش باشد.

این تولیدکننده قطع مکرر برق را سبب ضربه و خسارت های کلان اقتصادی دانست و به دلیل آن که از مواد پلی اتیلن استفاده کنیم، اختلاف دما برای ما مهم است و از سوی دیگر استفاده از گاز و غیره تبعات زیادی دارد.

کد خبر: ۱۲۷٬۸۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha