۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
قیمت دستگاه های تصفیه آب خانگی موجود در بازار

قیمت دستگاه های تصفیه آب خانگی موجود در بازار

زمانی که برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی اقدام می‌کنیم، مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب قیمت و همچنین کیفیت هستند.

به گزارش بازار، زمانی که برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی اقدام می‌کنیم، مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب قیمت و همچنین کیفیت هستند. هزینه خرید دستگاه می‌تواند به صورت مستقیم روی کیفیت آب تصفیه شده اثر بگذارد و خب این موضوعی است که بسیاری به آن اهمیت نمی‌دهند و همیشه به دنبال دستگاه‌های قیمت پایین هستند. به عنوان مصرف کننده و خریدار دستگاه تصفیه آب، خوب است که به فاکتورهایی دقت کنید و آنها را حتما لحاظ کنید تا هزینه را کاهش دهید.

یکی از اصلی‌ترین کارهایی که می‌توانید در زمان خرید دستگاه تصفیه آب انجام دهید و در هزینه صرفه جویی کنید، این است که ابتدا میزان سختی آب در منطقه زندگی خود را اندازه گیری کنید. در صورتی که میزان سختی آب در منطقه زندگی شما پایین باشد، نیازی به خرید دستگاه‌هایی با تعداد مراحل بالا نیستید و حتی می‌توانید دستگاه‌های ۶ مرحله‌ای را از میان انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی موجود در بازار ایران و برای این منظور انتخاب کنید. اما قیمت دستگاه‌های تصفیه آب در بازار چقدر است و رنج قیمت‌ها به چه صورت است؟

در ادامه مقاله قصد داریم تا سراغ یکی از بهترین برندهای تصفیه آب در ایران برویم و درباره قیمت دستگاه‌های این برند و رنج قیمت در بازار بگوییم.

قیمت خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

هزینه خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی با توجه به تعداد فیلتر و سیستم تصفیه‌ای که دارد متفاوت است و ممکن است فرق بکند. البته که نام برند نیز بر روی هزینه دستگاه تأثیر می‌گذارد و هر چه کشور سازنده و برند آن شناخته شده‌تر و با کیفیت بالا باشد، هزینه بیشتر می‌شود.

شرکت مینروا فیلتر بیش از یک دهه است که در حوزه فروش دستگاه‌های آب تصفیه کن تایوانی فعالیت می‌کند و از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی ساخت کشور تایوان در ایران است. تمام دستگاه‌های این برند ساخت کشور تایوان هستند و تمامی فیلترها و قطعات یدکی آنها نیز ساخت تایوان، آمریکا و ژاپن هستند و بالاترین کیفیت را دارند. تمام دستگاه‌های مینروا فیلتر دارای استاندارد جهانی بهداشت NSF، گواهینامه کنترل کیفیت بهداشت آب، گواهی سازمان بهداشت غذا و دارو آمریکا FDA و استاندارد CE اروپا هستند.

طبق لیست قیمت های دستگاه های تصفیه آب خانگی در سایت مینروا فیلتر، قیمت محصولات مینروا به شرح زیر می‌باشد:

قیمت دستگاه‌های آب تصفیه کن تایوانی

۳,۹۹۰,۰۰۰ تومان

تصفیه آب ۸ مرحله ای اکسیژن ساز مینروا

۳,۷۴۰,۰۰۰ تومان

تصفیه آب ۷ مرحله ای یونیزه قلیایی مینروا

۳,۴۹۰,۰۰۰ تومان

تصفیه آب ۶ مرحله ای معدنی ساز مینروا

۴,۴۹۰,۰۰۰ تومان

تصفیه آب ۸ مرحله ای لامپ یو وی دار مینروا (مناسب آب چاه خانگی)

این قیمت در بازار تصفیه آب، تقریبا قیمت عرف به شمار می‌آید، اما در همین بازار هستند دستگاه‌هایی که قیمت آنها به ۲۰ و ۳۰ میلیون و همچنین از این پایین‌تر که به چند صد هزار تومان می‌رسد. مسلما مواردی مانند نوع فیلتر، سیستم فیلتراسیون، خدمات فروشگاه‌ها، هزینه نصب، هزینه نگهداری و موارد بسیار دیگری روی هزینه و قیمت دستگاه‌های آب تصفیه کن اثر دارند. حتی نوع دستگاه نیز بر قیمت تصفیه آب اثر دارد و به عنوان مثال، می‌توان پارچ تصفیه آب را با قیمت ۴۰۰ هزار تومان خرید، اما خب میزان ذخیره آب توسط آن مانند دستگاه‌های زیرسینکی نمی‌باشد.

قیمت دستگاه های تصفیه آب خانگی موجود در بازار

هزینه‌های خرید و نصب دستگاه تصفیه آب

در زمان خرید دستگاه تصفیه آب، باید بدانید که خرید، هزینه نصب نیز به همراه دارد. علاوه بر این، دستگاه‌ها نیاز به مراقبت دارند و شما باید در مدت زمان مشخصی فیلترها را تعویض کنید که این مورد نیز هزینه‌بر خواهد بود. در مورد دستگاه‌های مینروا فیلتر شما هیچ هزینه‌ی مازادی برای نصب و ایاب و ذهاب پرداخت نخواهید کرد. اگر در زمان خرید، برند و فروشگاهی را انتخاب کنید که این خدمات را برای مشتریان به صورت رایگان انجام می‌دهند، می‌توانید هزینه‌ها را کاهش دهید. مینروا فیلتر برای نصب و ارسال کالا از شما هزینه‌ای دریافت نمی‌کند و زمان تعویض نیز به همین ترتیب است و تنها هزینه‌ی پرداختی شما در زمان تعویض به خرید فیلترها مربوط می‌شود. این مورد یکی از بزرگترین مزیت‌های مینروا فیلتر است که خیال شما را از بابت هزینه‌های مازاد راحت می‌کند.

کد خبر: ۱۲۷٬۸۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha