۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
بررسی طرح دو فوریتی حمایت از کارخانجات به پایان رسید
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

بررسی طرح دو فوریتی حمایت از کارخانجات به پایان رسید

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به تصویب جزئیات طرح دو فوریتی حمایت از کارخانجات در کمیسیون متبوعش، گفت: براساس این طرح کارخانجاتی که بدهی دارند تعطیل نمی‌شوند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، روح اله عباس پور در تشریح نشست روز گذشته(۱۴ دی ماه) کمیسیون صنایع و معادن، گفت: دستورکار نخست امروز کمیسیون بررسی جزئیات طرح دو فوریتی حمایت از کارخانجات و واحدهای تولیدی و صنعتی بود که پس از ایجاد تغییراتی در طرح، جزئیات تصویب و برای برررسی به صحن علنی مجلس ارسال شد.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در توضیح طرح دو فوریتی حمایت از کارخانجات و واحدهای تولیدی و صنعتی، توضیح داد: براساس این طرح کارخانجاتی که به بانک‌ها، تامین اجتماعی و... بدهی دارند تعطیل نمی‌شوند و بدهی آن‌ها با سازوکارهای دیگر پرداخت می‌شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به دومین دستور کار امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اضافه کرد: در نشست امروز راهکارهای حمایت از تولید و رفع مشکلات کارخانجات و واحدهای تولیدی و صنعتی با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور بررسی شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران نیز در نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن مورد بررسی قرار گرفت که تمدید آن تصویب شد.

کد خبر: ۱۲۷٬۷۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha