۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
تقویت زیرساختهای مناطق آزاد اقتصادی ضرورت دارد
رئیس کمیسیون عمران مجلس:

تقویت زیرساختهای مناطق آزاد اقتصادی ضرورت دارد

رئیس کمیسیون عمران مجلس از قول مساعد دبیر شورای عالی مناطق آزاد برای تامین منابع مالی مورد نیاز جهت توسعه زیرساخت منطقه آزاد اروند خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضائی کوچی، در تشریح نشست روز (سه شنبه ۱۴ دی ماه) کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نقش مهم مناطق آزاد اقتصادی در توسعه کشور لازم است زیر ساخت این مناطق هر چه سریعتر تکمیل شوند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: یکی از مناطق آزاد اقتصادی که باید به لحاظ توسعه زیرساخت مورد توجه قرار بگیرد، منطقه آزاد اروند بوده که دو شهر بسیار مهم خرمشهر و آبادان نیز در آن منطقه قرار گرفته اند.

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس با اشاره به نقش منطقه آزاد اروند در اقتصاد کشور و افزایش همگرایی با کشور عراق عنوان کرد: متاسفانه علی رغم نقش بسیار مهم منطقه آزاد اروند در توسعه تجارت با کشور عراق، از زیر ساخت مناسبی برخوردار نیست. در همین راستا امروز در کمیسیون عمران مجلس جلسه‌ای با حضور آقای سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی و نمایندگان آبادان و خرمشهر در مجلس برگزار شد و با توجه به تعامل بسیار خوبی که وجود دارد، در خصوص ابعاد موضوع و نحوه تامین اعتبارات جهت توسعه زیر ساخت های آن منطقه بحث و گفت و گو صورت گرفت.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آقای سعید محمد قول دادند، منابعی را از محل اعتبارات ملی و ظرفیت های استانی برای توسعه زیرساخت منطقه آزاد اروند، تامین کنند. امیدواریم هم افزایی و هم گرایی میان نمایندگان مجلس و دبیر خانه مناطق آزاد بیش از پیش تقویت شود.

کد خبر: ۱۲۷٬۷۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha