۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
خدمات خیرین آبرسان کشور منسجم می‌شود
رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو:

خدمات خیرین آبرسان کشور منسجم می‌شود

رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو با اشاره به برگزاری جلسات شورای خیرین آبرسان در این وزارتخانه، از برنامه‌ریزی برای توسعه و انسجام‌بخشی به خدمات آبرسانی در کشور خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت نیرو، میثم جعفرزاده در حاشیه نشست شورای خیرین آبرسان کشور در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، با اشاره به چهارمین جلسه این شورا، اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسه، مصوب کردن اساسنامه شورای خیرین آبرسان کشور است که تاکنون چهار جلسه در این زمینه برگزار شده و اقدامات لازمی که برای تشکیل جامعه خیرین آبرسان برای کشور باید اتفاق بیفتد از سوی وزارت کشور در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه در هر جلسه گزارش جامعی از آبرسانی به روستاها در اختیار این شورا قرار می‌گیرد، اضافه کرد: طبق برنامه‌ای که داریم شرکت‌های آب و فاضلاب در استان‌ها ملزم به تشکیل مجمع خیرین آبرسان در استان هستند تا بتوانیم با ظرفیت‌سنجی مناسب، اقدامات موثری را برای آبرسانی در کشور انجام دهیم.

رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو با اشاره به همراهی خیرین در موضوع آبرسانی یادآور شد: طی یک سال گذشته اقدامات زیادی در حوزه خیرین آبرسان انجام شده و قراردادهای خوبی را از سمت جامعه خیرین آبرسان انجام شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف کلی از تشکیل این شورا توسعه و منسجم کردن خدمات خیرین آبرسان در سطح کشور است.

کد خبر: ۱۲۷٬۵۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha