۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
عرضه گوشی OnePlus ۱۰ Pro به بازار تا ۱۱ ژانویه
تازه های تکنولوژی؛

عرضه گوشی OnePlus ۱۰ Pro به بازار تا ۱۱ ژانویه

انتشار تصاویر و اطلاعات جدید از گوشی جدید وان پلاس به نام OnePlus ۱۰ Pro نشان می دهد که این گوشی در نیمه اول ژانویه ۲۰۲۲ وارد بازار خواهد شد.

به گزارش بازار، انتشار تصاویر و اطلاعات جدید از گوشی جدید وان پلاس به نام OnePlus ۱۰ Pro نشان می دهد که این گوشی در نیمه اول ژانویه ۲۰۲۲ وارد بازار خواهد شد.

بر اساس یک ویدیوی فاش شده که در وب سایت شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است، OnePlus ۱۰ Pro قرار است در تاریخ ۱۱ ژانویه به طور رسمی معرفی شود.

مشخص نیست چه کسی این ویدیو را منتشر کرده، اما به نظر می رسد کلیپ رسمی ارائه شده از سوی شرکت باشد و با اطلاعات لو رفته قبلی که از این گوشی مطابقت دارد. با این وجود، به دلیل ذکر نشدن نام منبع، نمی توان مطمئن بود که اطلاعات منتشر شده در این خصوص قطعی باشد.

«پیت لاو»، مدیرعامل وان پلاس قبلا تایید کرده بود که این شرکت گوشی پرچمدار بعدی خود را در ژانویه معرفی خواهد کرد. این تاریخ جدید می تواند دقیق باشد، اما مشخص نیست که آیا تاریخ مذکور برای عرضه جهانی این گوشی صادق خواهد بود یا برای بازار چین مطرح شده است.

برخی اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که OnePlus ۱۰ Pro تنها در چین عرضه خواهد شد، بنابراین ممکن است این محصول قبل از اینکه در سایر نقاط جهان وارد بازار شود، ابتدا در این کشور عرضه شود.

اگر این حدس درست باشد، مشخص نیست چه زمانی شاهد ورود آن به کشورهایی مانند ایالات متحده یا بریتانیا به عنوان بازارهای اصلی محصولات چینی خواهیم بود. اگر OnePlus ۱۰ Pro در تاریخ مذکور وارد بازار شود، ممکن است این محصول را به یکی از اولین گوشی‌هایی تبدیل کند که در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود، زیرا در حال حاضر انتظار نمی رود سامسونگ گلکسی S۲۲ یا هر پرچم‌دار بزرگ دیگری در ژانویه وارد بازار شود.

لازم به ذکر است، گوشی قبلی وان پلاس، در ماه مارس یا آوریل معرفی شده و بنابراین این نخستین محصول شرکت بزرگ چینی مذکور در سال جاری میلادی خواهد بود.

کد خبر: ۱۲۷٬۴۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha