۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
نگاهی دقیق به چند مدل کولر گازی گری

نگاهی دقیق به چند مدل کولر گازی گری

یکی از نیاز های هر مکان سر پوشیده ای وجود یک سیستم تهویه است و خرید کولر گازی گری می تواند برای رفع این نیاز یکی از بهترین انتخاب ها باشد.

به گزارش بازار، یکی از نیاز های هر مکان سر پوشیده ای وجود یک سیستم تهویه است و خرید کولر گازی گری می تواند برای رفع این نیاز یکی از بهترین انتخاب ها باشد. وجود تهویه امروزه به دلیل گرمای هوای و تغییر شرایط جوی مخصوصا در گرمای تابستان ضروری به نظر می رسد که خرید یک سیستم تهویه جوابگو می باشد شما می توانید با یک انتخاب منطقی نیاز خود را مرتفع کنید.

در این چند سال اخیر به دلیل گرمای هوا میزان استفاده از کولر های گازی افزایش پیدا کرده است و اکنون به دلیل بازار گسترده تر به نسبت قبل شرکت های زیادی در این عرصه فعالند و هرکدام مشغول به تولید سیستم های تهویه خود می باشند که از تکنولوژی ها و فناوری های خود در آن بهره می برند یکی از این برند ها باسابقه برند گری است که چندین یال است به صورت تخصصی به تولید نواع سیستم های سرمایشی مغول است و از توانایی خوبی در تولید کولر های گازی برخوردار است.

نگاهی دقیق به چند مدل کولر گازی گری

تاریخچه شرکت گری

شرکت گری کار خود در زمینه ساخت لوازم تهویه را در سال ۱۹۹۱ در شهر زوهای شروع کرد و به بیش از ۲۰۰ کشور جهان صادرات دراد و در ۸ کشور جهان از جمله هند کارخانه تولید دراد و خود را محدود به چین نکرده است این شرکت دارای تولید سالانه ۶۰ میلیون دستگاه کولر گازی است. این شرکت درای مراکز تحقیقاتی زیادی است و یکی از مراکز تحقیقاتی اش در آمریکا است که تاثیر زیادی در تولیدات این برند داشته و توانسته انواع تکنولوژی ها جدید امریکایی را به این شرکت انتقال دهد و به دلیل همین تکنولوژی ها می باشد که گری به عنوان یک کولر آمریکایی شناخته می شود.

برند گری به لطف تکنولوژی روز و برخورداری از ۵۳۰ مرکز آزمایشگاهی به علاوه مراکز تحقیقاتی توانسته به بزرگترین کارخانه تولید کولر های گازی تبدیل شود به طوری که از هر پنج کولر فروخته شده در طح دنیا یکی مربوط به برند گری است.

کولر گازی ۱۲۰۰۰ گری با کیفیبت فوق العاده

کولر گازی ۱۲۰۰۰ گری از کیفیت بسیار بالایی در ساخت برخوردار است و در ساخت آن از مواد درجه یک استفاده شده و با ترکیب مواد عالی با تکنولوزی روز دنیا یک محصول فوق العاده را به وجود آورده است. کولر گازی گری ۱۲۰۰۰ از توانایی بسیار خوبی در تهویه برخوردار است و می تواند به راحتی فضای را با متراژ ۲۰ متر را به خوبی کند کند و تهویه کامل را انحام دهد.

در کولر گازی ۱۲۰۰۰ گری از گاز مبرد R۴۱۰a استفاده شده است که نسبت گاز های قدیمی تر توانایی بیشتر برای سرمایش به کولر می دهد و به دلیل موتور T۳ کولر از بهره وری بالایی برخوردار است، این کولر از پنلی سفید رنگ که از پلاستیک فشرده درست شده است و یک موتور تشکیل شده است که موتور در بیرون از ساختمان نصب می شود و پنل به واسطه لوله های مسی به موتور مرتبط می شود.

بررسی کولر گازی ۱۸۰۰۰ گری

کولر های گازی از توان های مختلفی تشکیل می شوند که یکی از این توانها کولر گازی ۱۸۰۰۰ گری است که درای توان عالی هم در سرمایش و هم در گرمایش است به دلیل این که این کولر گازی دارای دو کارکرد است می توان هم در تابستان و هم در زمستان از آن استفاده کرد البته ناگفته نماند که گرمایش آن از کیفیت بالای برخوردار نیست. کولر گازی گری ۱۸۰۰۰ یک کولر دوتکه دیواری است که موتور در بیرون خانه و پنل برروی دیوار اتاق نصب می شود.

پنل کولر گازی ۱۸۰۰۰ گری به وسیله پلاستیک فشرده ساخته شده و دارای رنگ سفید برای هماهنگی بیشتر با هر محیطی است، گاز مبرد مورد استفاده در سیستم تبرید کولر گاز R۴۱۰ می باشد که کیفیت سرمادهی عالی را به همراه دارد. موتور کولر را همراه با فن ان در یک بدنه تمام فلزی تعبیه کرده اند که نوع آن T۳ می باشد و با همراهی پنل قدرت بالایی در سرمایش محیط دارد و با پرتاب باد عالی هوای خنک را به همه اطراف اتاق می فرستد.

نگاهی دقیق به چند مدل کولر گازی گری

نگاهی گذرا به کولر گازی ۲۴۰۰۰ گری

همان طور که گفتیم دایره تولید وسایل تهویه گری متنوع است که این دایره شامل کولر گازی ۲۴۰۰۰ گری هم می شود که باید آن را یک محصول ی نظیر به شمار آورد. کولر گازی ۲۴۰۰۰ اینورتر گری از مصرف برق کمتری به نسبت سایر محصولات مشابه برخوردار است و میزان مصرف برق را در حد معقول نگه می دارد. از نظر توانایی سرمایش هم این کولر بسیار بی نظیر است و کیفیت سرمادهی اش بسیار عالی است به طوری که شما عاشق جریان هوای خنکی می شوید که کولر در اتاق پخش می کند و لذت استراحت شما را دو برابر می کند.

کولر گازی گری ۲۴۰۰۰ مانند دیگر محصولات این برند از گاز R۴۱۰a برخوردار است که یک گاز سبک بحساب می آید و در عین حال دوستدار محیط زیست می باشد که هوای خنک بسیار دلپذیر را به شما می دهد، با وجود موتور قوی در این محصول شما نگرانی از بابت کارکرد مداوم دستگاه نخواهید داشت.

ویژگی های برتر کولر گازی گری

  • ایجاد کمترین میزان سرو صدا

  • استفاده از گاز مبرد سالم

  • میزان مصرف برق بسیار بهینه

  • میزان پرتاب باد عالی در فضای اتاق

  • طراحی بسیار زیبا و شیک

  • و ...

نحوه خرید و قیمت کولر گازی گری

خرید کولر گازی گری می تواند بسیار از انتظارات شما براورده کند و نگرانی از بابت کارکرد و توانایی کولر گازی نخواهید داشت. از سری نکاتی که باید در هنگام خرید کولر گازی به آن توجه داشته باشید اتنخاب براساس متراژی است که کولر را برای آن انتخاب می کنید و باید توانایی کولر گازی با متراز همخوانی داشته باشد تا با مشکل مواجه نشوید. از دیگر نکات که در انتخاب شما می تواند بسیار تاثیر گذار باشد قیمت کولر گازی است که می توان خرید کولر را تحت تاثیر قرار دهد شما می توانید برای خرید کولر گازی هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری اقدام نماید. حتی الامکان سعی کنید کولر را از جایی بخرید که به صورت تخصصی به عرضه این محصولات مشغول است یکی از فروشگاه های فعال در این زمینه فروشگاه اینترنتی تک اسپلیت است که به صورت تخصصی به واردات و فروش کولر گازی مشغول است و شما می توانید با مرجعه به فروشگاه تک اسپلیت به نشانی https://taksplit.com کولر مورد نظر خود را انتخاب نماید و برای دریافت مشاوره رایگان با مشاوران فروش آن تماس بگیرید تا شما را در انتخاب بهترین مدل راهنمایی نمایند و کولر گازی مورد نظر را همراه با گارانتی معتبر درب منزل دریافت نمایید.

کد خبر: ۱۲۷٬۳۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سیاوش IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      0 0
      کولر گازی گری از نظر کیفیت کار و کیفیت سرمایش بسیار عالیه اما حیف که با بالا رفتن دلار قیمت این کولر ها مخصوصا کولر گازی 24000 گری و کولر گازی 18000 گری بسیار بالا رفته و به راحتی نمی به خریدشون فکر کرد