۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
اتخاذ راهبرد دریا محور نقش تعیین‌کننده‌ای در سپهر اقتصادی و افزایش صادرات ایفا می‌کند
مشاور عالی فرمانده کل قوا:

اتخاذ راهبرد دریا محور نقش تعیین‌کننده‌ای در سپهر اقتصادی و افزایش صادرات ایفا می‌کند

صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در نیروهای مسلح گفت: اتخاذ راهبرد دریا محور نقش تعیین‌کننده‌ای در روند صادرات و ترانزیت کالا در پی خواهد داشت.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سردار سرلشکر یحیی رحیم صفوی در بازدید از بندر شهید رجایی به منظور تبیین نقش راهبردی بنادر و صنعت دریانوردی در گام دوم انقلاب اسلامی با اشاره به اعمال سخت‌ترین تحریم‌ها علیه ایران به ویژه در حوزه‌های دریایی، اظهار داشت: با توجه به موقعیت استراتژیک خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان به عنوان گذرگاه دریایی استراتژیک، اتخاذ راهبرد دریا محور نقش تعیین‌کننده‌ای در سپهر اقتصادی منطقه ایفا کرده و تاثیرات بسزایی در روند صادرات و ترانزیت در پی خواهد داشت.

علیرضا محمدی‌کرجی‌ران؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز با اشاره به وجود تحریم ها و شرایط متاثر از کرونا، تصریح کرد: به رغم وجود تحریم های ظالمانه نه تنها فعالیت جاری بنادر متوقف نشده بلکه طرح های توسعه ای حوزه دریایی و بندری کشور و استان هرمزگان با اتکا به دانش و توان فرزندان این مرز و بوم براساس برنامه زمانبندی درحال انجام و تحقق است.

گفتنی است؛ دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در نیروهای مسلح با همراهی ۲۵ نفر از اساتید و دانشجویان دانشگاه عالی دفاع ملی از بخش‌های مختلف بندر شهیدرجایی بازدید کرد.

کد خبر: ۱۲۷٬۲۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha