۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
آیفون ۱۳ پرو مکس با چند ساعت شارژ به ۱۰۰در صد باتری می رسد؟

آیفون ۱۳ پرو مکس با چند ساعت شارژ به ۱۰۰در صد باتری می رسد؟

آیفون ۱۳ پرو مکس، گوشی مورد انتظار اپل، سپتامبر ۲۰۲۱ روانه بازار شده است و در خیلی از بخش‌ها، گزینه وسوسه انگیزی برای کاربران محسوب می‌شود

به گزارش بازار، می‌دانیم که آیفون ۱۳ پرو مکس، گوشی مورد انتظار اپل، سپتامبر ۲۰۲۱ روانه بازار شده است و در خیلی از بخش‌ها، گزینه وسوسه انگیزی برای کاربران محسوب می‌شود. تنظیمات دوربین سه‌گانه بازسازی شده در کنار صفحه نمایش جدید و تراشه قدرتمند، همگی قابلیت‌هایی هستند که قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس را ارزشمند جلوه داده و خرید آن را ضروری می‌کنند. حتی با خرید اپل واچ می‌توانید یک ترکیب عالی را به پا کرده و تا ۱۰ سال نیاز به هیچ گونه ارتقایی نداشته باشید. یکی از نکات مهمی که هر بار کاربران آن را ملاک خود برای خرید می‌کنند، باتری و میزان ماندگاری آن است. در وهله اول، اپل ادعا کرده است که باتری گوشی امسال، ۲.۵ ساعت نسبت به سال گذشته عمر بیشتری دارد.

مشخصات فنی آیفون ۱۳ پرو مکس

در ابتدا، باید به سراغ مشخصات فنی آیفون ۱۳ پرو مکس برویم تا مشخص شود که با چه محصولی روبرو هستیم. باتری این گوشی از ظرفیت ۴۳۵۲ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است و شارژر ۲۰ واتی هم که البته در جعبه قرار نگرفته است، برای آن تعیین می‌شود. صفحه نمایش آن ۶.۷ اینچی بوده و همان‌طور که می‌دانید، هر صفحه نمایش با کیفیت‌تر و بزرگ‌تری یقینا مصرف باتری بیشتری هم خواهد داشت. در کنار این مورد می‌توانیم به رزولوشن ۲۷۷۸ در ۱۲۸۴ هرتز آن هم اشاره کنیم که با فناوری اولد می‌تواند ترکیب بسیار خوبی برای نمایش محتواها در صفحه بزرگ مانند یوتیوب یا تجربه بازی باشد.

تراشه A۱۵ اپل هم با همان فرایند ساخت ۵ نانومتری ارائه شده است و قدرت عملکردی بسیار عالی را فراهم می‌کند. ترکیبی از حافظه رم ۶ گیگابایتی هم در تست‌ها برای این گوشی تایید شده است. اپل آیفون ۱۳ پرو مکس خود را با الهام از فناوری‌های برتر خود طراحی کرده است و یقینا بیشتر قدرت را نسبت به تمام گوشی‌های این سری خواهد داشت. این گوشی امتیاز بهتری در همه زمینه‌ها نسبت به آیفون ۱۲ پرو مکس دریافت کرده است و همین سبب می‌شود که قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس هم ارزش پرداخت بیشتری برای علاقه‌مندان برند اپل داشته باشد. دستاوردهایی که اپل به واسطه این گوشی به آن‌ها دست پیدا می‌کند، کاملا ارزشمند و دوست داشتنی هستند.

آیفون 13 پرو مکس با چند ساعت شارژ به صد در صد باتری می رسد؟

رقبا هم در این زمینه حتی با داشتن باتری‌های بزرگ‌تر یا مشابه، کارایی کمتری دارند و استقلال کمتری از خودشان به نمایش می‌گذارند. ظرفیت باتری تقریبا ۲۰ درصد بیشتر شده است و با توجه به کوچک‌تر شدن ناچ گوشی و تغییر در ساختار داخلی، شاهد این هستیم که اپل این‌بار از باتری بزرگ‌تری برای گوشی استفاده کرده است و چنین موضوعی را افزایش وزن ۱۲ گرمی این گوشی نسبت به سال گذشته نیز می‌توانیم ببینیم. آیفون ۱۳ پرو مکس مکس در زمینه تست باتری موفق شده است که هنگام استفاده استاندارد، تا ۳ روز هم ماندگاری باتری داشته باشد که یک روز بیشتر از Fine X۳ Pro اوپو محسوب می‌شود و ۱۰ ساعت هم بیشتر از آیفون ۱۲ پرو مکس است.

علاوه بر این، افت متوسط ۱ درصدی هم در شب شاهد هستیم که در زمینه عملکرد باتری ایجاد می‌شود. لازم به ذکر است که عملکرد خودکار آیفون ۱۳ پرو مکس و نشانگر باتری در اولین‌ آزمایش‌هایی که صورت گرفته است، نشان از عملکرد نامنظم آن داشته است. با مصرف انرژی قابل توجه در زمان‌های بیکاری گوشی، مشکلاتی نیز از جانب کاربران گزارش شده است. آیفون ۱۳ پرو مکس می‌تواند در عرض ۲ ساعت و ۱۱ دقیقه میزان شارژ خود را به صد در صد برساند که با توجه به اندازه بزرگ باتری آن، کاملا طبیعی است. شارژ گوشی از صفر تا ۸۰ درصد آن در حدود ۱ ساعت کامل است و کارشناسان هم توصیه کرده‌اند که همواره شارژ گوشی را بین ۳۰ الی ۸۰ درصد نگه دارید تا عمر آن بیشتر حفظ شود.

بزرگ‌ترین و بهترین باتری سری آیفون ۱۳

آیفون ۱۳ پرو مکس دارای بهترین باتری در این سری است و سایر باتری‌های آیفون نمی‌توانند عملکردی مانند آن داشته باشند. باتری فاکتور مهمی هنگام خرید است و توجه با این موضوع همواره باید مدنظر شما باشد. در تست‌ها عملکرد عالی اپل را در این زمینه شاهد هستیم. یک باتری برای اینکه عملکرد خوبی داشته باشد، علاوه بر مسئله ظرفیت و بزرگی آن، باید به سایر قطعات گوشی نیز توجه داشته باشیم. به‌طور مثال، صفحه نمایش اولد این محصول که اتفاقا ابعاد بزرگ ۶.۷ اینچی برای آن ثبت شده است، ممکن است که بهره بیشتری از باتری نسبت به سال‌های گذشته ببرد. اما اپل به‌خوبی آن را مدیریت کرده است.

آیفون 13 پرو مکس با چند ساعت شارژ به صد در صد باتری می رسد؟

تراشه قدرتمند با صرفه‌جویی بیشتر در باتری

اپل همچنین از تراشه‌ای استفاده می‌کند که دارای فناوری بهتری در زمینه حفظ عمر باتری است و صرفه‌جویی مصرف انرژی را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. با سیستم شارژ گوشی و شارژ بی‌سیم هم حتی هنگام کاهش باتری می‌توانید سریعا شاهد پر شدن آن به روش‌های متخلف باشید. از آن‌جایی که هیچ شارژر سیمی در جعبه محصول قرار داده نشده است، حتما باید هنگام خرید به این مورد توجه کرده و یکی از شارژرهای برتر بازار را برای آسیب نرسیدن به باتری و تجربه شارژ سریع‌تر تهیه کنید. در کنار این مورد، می‌توانید به خرید اپل واچ به‌عنوان یک ترکیب عالی در کنار آیفون ۱۳ نیز توجه کنید.

خرید اپل واچ

اپل واچ به‌عنوان محصولی ترکیبی محسوب می‌شود که می‌توانید همراه با آیفون ۱۳ از آن استفاده کنید. با این محصول، توانایی مدیریت تمرینات ورزشی خود را خواهید داشت و یقینا از این به بعد انگیزه بیشتری برای فعالیت در فضای باز و فضای سالن خواهید داشت. همچنین می‌توانیم به المان‌های سلامتی هم در خرید اپل واچ سری ۷ اشاره کنیم که نسبت به سال گذشته بهینه‌تر شده است.

شما می‌توانید برای خرید اپل واچ و اطلاعات از قیمت آیفون ۱۳ به بازرگانی سیب مراجعه کرده و از روش خرید اقساطی نیز با خبر شوید. شما با خرید اقساطی نیازی به خالی کردن حساب بانکی خود نخواهید داشت و با همین پول خود می‌توانید اپل واچ و آیفون ۱۳ را یکجا داشته و از بهترین محصولات اپل در سال جاری استفاده کنید. دیگر با این روش نیازی به صبر و خرید گزینه‌های سال‌های گذشته این کمپانی نخواهید داشت.

کد خبر: ۱۲۷٬۲۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha