۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
۳۰۰ دستگاه جدید نشاکار به ناوگان کشاورزی مازندران اضافه می شود
معاون استاندار مازندران:

۳۰۰ دستگاه جدید نشاکار به ناوگان کشاورزی مازندران اضافه می شود

ساری - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت: با پرداخت تسهیلات ۳۰۰ دستگاه جدید نشاکار به ناوگان کشاورزی در استان افزوده می شود.

به گزارش بازار، به نقل از استانداری مازندران، حسن خیریانپور در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا در میان کشاورزان و روستائیان و توسعه کشت مکانیزه و رعایت پروتکل های بهداشتی و تسهیل در روند تولید برنج در استان مازندران گفت: با توجه به تأکیدات استاندار، طی جلسه کاری با دستگاه های ذیربط،  مصوبات و اقدامات شایسته ای در خصوص پرداخت تسهیلات به کشاورزان برای خرید نشاکار صورت گرفت که بر اساس آن با همکاری اداره کل جهاد کشاورزی استان و بانک کشاورزی برای خرید ۳۰۰ دستگاه نشاکار جدید تسهیلات پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد دو هزار و ۷۲۸ دستگاه نشاکار در مازندران فعال هستند، خاطرنشان کرد: ۲۱۴ هزار و ۴۵۹ هکتار اراضی استان زیر کشت شالیکاری است که از این میزان حدود ۶۶ هزار هکتار آن به صورت مکانیزه کشت می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران ادامه داد:با پرداخت تسهیلات برای خرید ۳۰۰ دستگاه جدید نشاکار در سال جاری، سطح زیر کشت شالیکاری مکانیزه در استان به حدود ۱۰۰ هزار هکتار خواهد رسید.

کد خبر: ۱۲٬۷۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha