۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
ساعات کار ادارات آذربایجان غربی تعیین شد
با تصویب ستاد استانی مقابله با کرونا؛

ساعات کار ادارات آذربایجان غربی تعیین شد

ارومیه- با تصویب ستاد مقابله با بیماری کرونا، ساعات کار ادارات آذربایجان غربی از روز ۲۳ فروردین تعیین شد.

به گزارش خبرنگار بازار، جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا، صبح دوشنبه با حضور مسئولان استانی در استانداری آذربایجان غربی تشکیل شده و استاندار آذربایجان غربی از تعیین ساعات کار ادارات استان از روز ۲۳ فروردین خبر داد.

محمد مهدی شهریاری در این جلسه اظهار داشت: از روز ۲۳ فروردین ماه، ساعات کار اداری استان از هفت و ۳۰ تا ۱۳ و ۳۰ خواهد بود و دو سوم کارکنان ادارات به صورت حضوری و مابقی نیز مجاز هستند که سر کار نبوده و به صورت گردشی و با دستور مدیر مجموعه به کار ادامه دهند.

وی با اشاره به طرح فاصله گذاری هوشمند تا پایان فروردین ماه گفت: صنوف پر ریسک و مراکز تجمعی تا پایان فروردین تعطیل بوده و در خصوص ادامه فعالیت آن ها بعد از این مدت، تصمیم گیری خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی افزود: از روز شنبه ۲۳ فروردین، صنوف کم ریسک که در آن‌ها کمترین تجمع رخ می دهد برابر دستور العمل ابلاغی و با رعایت موازین بهداشتی آغاز به کار خواهند کرد.

وی با تاکید بر تامین نیازهای بهداشتی واحدهای تولیدی استان گفت: نیاز کارخانجات و واحدهای تولیدی در خصوص تامین اقلام بهداشتی و ضدعفونی به جهت اهمیت نقش آنها باید تامین شود.

شهریاری از آغاز پویش همدلی برای تهیه ۱۰۰ هزار بسته معیشتی دو میلیون ریالی برای افراد نیازمند برای سه ماه متوالی خبر داد و گفت: در این پویش مدیران و کارمندان دولتی نیز می توانند با اختصاص مبالغی مشارکت کنند تا همه در کنار هم بر بیماری کرونا غلبه کنیم.

استاندار آذربایجان غربی افزود: در این پویش خیرین، بخش دولتی و نهادهای حمایتی در حمایت از افراد بی بضاعتی که به خاطر شیوع کرونا دچار ضرر شده اند و تحت حمایت نهادهای حمایتی نیز نیستند پای کار می آیند.

کد خبر: ۱۲٬۷۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha