۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
تکمیل پلاک‌گذاری ماشین‌آلات برداشت غلات تا پایان سال ۹۹
رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی خبر داد:

تکمیل پلاک‌گذاری ماشین‌آلات برداشت غلات تا پایان سال ۹۹

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی گفت: تا پایان سال ۹۹، ۲۷۰ هزار دستگاه تراکتور و کمباین باقیمانده برداشت غلات پلاک‌گذاری خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، کامبیز عباسی در رابطه با آخرین وضعیت پلاک‌گذاری تراکتورها و کمباین‌های کشاورزی، اظهار کرد: ما برای سال ۹۹ به دنبال این هستیم که تمامی تراکتورها و کمباین‌های برداشت غلات پلاک‌گذاری شوند.

وی افزود: با هماهنگی که با پلیس راهور و ستاد مبارزه با قاچاق سوخت داشتیم از ابتدای سال جاری کلیه ماشین‌ها و تجهیزات مشمول طرح پلاک‌گذاری، صاحب پلاک خواهند شد.

عباسی با اشاره به دریافت کارت سوخت برای تراکتورها و کمباین‌ها، خاطرنشان کرد: در رابطه با کارت سوخت هم در چندین استان به صورت پایلوت اجرا شد و تا پایان سال ۹۹ به تمام تراکتورها و کمباین‌های صاحب پلاک از طریق کارت سوخت تعبیه شده در فضای کارت‌بانک صاحبان ماشین‌آلات، سوخت تعلق خواهد گرفت.

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی افزود: سوخت تعلق یافته بر اساس نوع عملیات،   سطح زیر کشت و میزان مصرف ساعتی ماشین‌ها و طبق سهمیه و روالی که در حال حاضر بدون پلاک و کارت سوخت آن را دریافت می‌کنند، به صورت شناسنامه دار تعلق خواهد گرفت.

عباسی تصریح کرد:  حدود ۲۷۰ هزار دستگاه از این تراکتورها و کمباین‌ها پلاک گذاری شده است و پیش‌بینی ما این است که تا پایان سال ۹۹ بتوانیم مابقی را که حدود ۲۷۰ هزار دستگاه دیگر است، پلاک‌گذاری کنیم.

کد خبر: ۱۲٬۷۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha