۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
رونمایی از ایرپادهای جدید جبرا با صدایی فوق العاده
تازه های فناوری؛

رونمایی از ایرپادهای جدید جبرا با صدایی فوق العاده

شرکت جبرا از جدیدترین محصول خود که در حقیقت همان ایرپادهای Elite ۴ Active هستند رونمایی کرده که از قابلیت های بسیار مناسبی برخوردارند.

به گزارش بازار، جبرا جدیدترین مدل از سری هدست های بی سیم واقعی خود را برای تمرین پیش از برگزاری نمایشگاه CES ۲۰۲۲ معرفی کرده است.

هدست Jabra Elite ۴ Active دارای تمام ویژگی‌هایی است که از یک هندزفری عالی نیاز دارید که از جمله می توان به قابلیت هایی چون حذف نویز فعال در میکروفون و هدفون، گواهی IP۵۷ مقاومت در برابر گرد و غبار و آب و فناوری HearThrough اشاره کرد که تمامی این امکانات را می توان با یک بار شارژ باتری قدرتمند این هندزفری، تا ۲۸ ساعت استفاده کرد.

داخل هر هدفون یک درایور ۶ میلی متری وجود دارد و قابلیت دسترسی به اکولایزر قابل تنظیم از طریق برنامه MySound جبرا برای شما فراهم شده تا بتوانید صدای خروجی از Elite ۴ Active را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید.

البته این محصول نیز مانند تمامی محصولات الکترونیکی دیگر بی نقص نبوده و بررسی های اولیه این هندزفری جدید جبرا نشان می دهند که فرکانس‌های باس و تریبل آن بیش از حد قوی هستند، به این معنی که شما جزئیات را از فرکانس‌های میانی از دست می‌دهید - و از آنجایی که بیشتر خطوط آوازی در اینجا قرار می‌گیرند، این واقعاً می‌تواند بر عملکرد صدا تأثیر منفی بگذارد.

با این حال، ویژگی‌های ورزشی پسندی که با Elite ۴ Active ارائه می‌شود، می‌تواند برای نادیده گرفتن این نقایص کافی باشد. طراحی ارگونومیک این محصول منجر به احساس خوبی در شما به ویژه به هنگام ورزش شده و گوش شما را آزار نخواهد داد. در واقع، بررسی ها نشان می دهند که این ایرپادها راحت، ایمن و بسیار سبک وزن هستند، که دقیقاً همان چیزی است که شما از یک ایرپاد ورزشی توقع دارید.

یکی دیگر از ویژگی های مفید برای علاقه مندان به تناسب اندام، امکان استفاده از یک هدفون در یک زمان با حالت مونو است. استفاده از یک هدفون علاوه بر اینکه به شما امکان می‌دهد تا صداهای محیطی را نیز همزمان با گوش دادن به موزیک یا صدای تلفن داشته باشید که به ویژه در هنگام رانندگی کمک شایانی به شما خواهد کرد.

با طول عمر باتری ۲۸ ساعته محفظه شارژ، خود هدفون‌ها توانایی پخش ۷ ساعت مداوم موزیک یا مکالمه را دارند و با این حساب، هر بار شارژ باکس سارژ، می تواند تا ۴ بار، ایرپادهای شما را شارژ کند.

کد خبر: ۱۲۷٬۰۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha