۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
افزایش ۱۷۸ درصدی قیمت ارز «پولکادات» در صورت حفظ روند فعلی
بازار بررسی کرد؛

افزایش ۱۷۸ درصدی قیمت ارز «پولکادات» در صورت حفظ روند فعلی

بر اساس داده های حاصل از الگوی اسپایک، نمودار روند قیمت ارز پولکادات حاکی از احتمال افزایش قیمت ۱۷۸ درصدی در صورت حفظ قیمت آن بالای محدوده ۲۰ دلار است.

به گزارش بازار، قیمت پولکادات همچنان بین محدوده ۲۶ تا ۳۱ دلار در حال تثبیت است. با این حال، یک شکست روند در نمودارهای فعلی پولکادات به چشم می خورد که می تواند منجر به انفجار قیمت برای این ارز شود. 

روند حرکت قیمت پولکادات همچنان به شکل صعودی به الگوی نمودار نقطه ای و شکلی معروف به «الگوی اسپایک» پاسخ می دهد. در این الگو، هر ستون متشکل از X یا O با پانزده جعبه یا بیشتر  است. ورودی همیشه بر روی ۳ جعبه معکوس است. آخرین تغییر در ۲۰ دسامبر در ۳۲ دلار، یعنی درست بالاتر از منطقه ارزش فعلی ۲۸ دلار رخ داد.

مدخل فرضی طولانی که قبلاً مورد بحث قرار گرفت هنوز معتبر است و فرصتی برای اضافه کردن تعداد پولکادات های در دست محسوب می شود. این ورودی یک سفارش توقف خرید در ۳۲ دلار، توقف ضرر در ۲۴ دلار و هدف سود ۸۲ دلار را نیز به نمایش می گذارد. هدف سود پیش‌بینی‌شده از روش هدف سود عمودی در تحلیل نقطه‌ای و شکلی مشتق شده است.

افزایش ۱۷۸ درصدی قیمت ارز «پولکادات» در صورت حفظ روند فعلی

با توجه به دامنه هدف سود از زمان ورود، تقسیم این معامله به سه یا چهار معامله کوچکتر می تواند مناسب باشد. علاوه بر این، توقف های انتهایی برای هر دو تا سه جعبه نیز از هرگونه سود پس از ورود محافظت می کند.

معامله گران باید انتظار مقاومت در نزدیکی منطقه ارزش ۴۰ دلاری را داشته باشند، یعنی جایی که تنکانسن هفتگی و سنکو اسپن B روزانه در سیستم ایچیموکو به چشم می خورند.

البته با سقوط قیمت پولکادات به زیر ۲۰ دلار، فرضیه صعودی برای این ارز ابطال شده و باید منتظر بازار خرسی برای آن باشیم. ولی پیش از رخ دادن چنین حالتس، فرضیه صعودی همچنان به قوت خود باقی است. باید منتظر ماند و علاوه بر فاکتورهای مذکور، منتظر میزان فروشندگان پولکادات در این شرایط بمانیم که در صورت کاهش تعداد آنها، می توان انتظار رخداد حالت مذکور را برای پولکادات متصور شد.

کد خبر: ۱۲۶٬۹۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha