۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
۵۸۲ میلیارد ریال در نواحی صنعتی قزوین سرمایه‌گذاری می‌شود
سرپرست شرکت شهرک‎‌های صنعتی قزوین:

۵۸۲ میلیارد ریال در نواحی صنعتی قزوین سرمایه‌گذاری می‌شود

قزوین- سرپرست شرکت شهرک‌‎های صنعتی قزوین گفت: ۵۸۲ میلیارد ریال با عقد قرارداد بین این شرکت و سرمایه گذاران در نواحی صنعتی استان سرمایه‌گذاری می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین، رضا صفاری با بیان اینکه این قراردادها در ۹ ماهه سال جاری منعقد شده اند، افزود: این میزان سرمایه گذاری در سه ناحیه صنعتی اسفرورین، دانسفهان و طارم سفلی انجام خواهد شد.

وی گفت: از این میزان ۴۰۰ میلیارد ریال در ناحیه صنعتی اسفرورین، ۱۰۵ میلیارد ریال در ناحیه صنعتی طارم سفلی و ۱۷ میلیارد ریال نیز در ناحیه صنعتی دانسفهان سرمایه گذاری می شود.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین یادآور شد: در ۹ ماهه سال جاری ۱۲ سرمایه گذار در نواحی صنعتی استان جذب شده اند و با این شرکت قرارداد منعقد کرده و زمین دارای زیرساخت و امکانات برای ساخت واحدهای تولیدی دریافت کرده اند.

وی اظهار داشت: در مدت یاد شده شش سرمایه گذار در ناحیه صنعتی اسفرورین جذب شده و سهم نواحی صنعتی طارم سفلی و دانسفهان نیز هر کدام سه سرمایه گذار بوده است.

صفاری، ارایه معافیت‌های مالیاتی را از جمله مزایای سرمایه گذاری در نواحی صنعتی برشمرد و یادآور شد: به سرمایه گذاران یاد شده چهار هکتار زمین برای احداث واحدهای تولیدی واگذار شده است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: با انجام این سرمایه‌گذاری‌ها به طور مستقیم برای ۱۷۰ نفر در نواحی صنعتی استان قزوین اشتغالزایی می شود.

کد خبر: ۱۲۶٬۸۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha