۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳
۱۸۵۰ کیلوگرم سیم مسی سرقتی از مالخرها در گلستان کشف شد
مدیر دفتر حراست برق گلستان:

۱۸۵۰ کیلوگرم سیم مسی سرقتی از مالخرها در گلستان کشف شد

گرگان- بهمنی نیا، مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق گلستان از کشف هزار و ۸۵۰ کیلوگرم سیم مسی سرقتی از مالخرها در استان خبرداد.

منوچهر بهمنی نیا در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: با توجه به حجم بالای سرقت سیم و کابل در استان که خسارت به بیت‌المال و شبکه برق و لوازم برقی مردم را به همره دارد، این مسأله به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق گلستان افزود: لذا در همین راستا مانورهای ضربتی برای جمع آوری مراکز غیرمجاز ضایعاتی و برخورد با مالخرها از ابتدای مهرماه در استان شروع شد.

وی گفت: پیرو دستور معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مبنی بر برگزاری بازدیدهای مدون از ضایعات فروشی ها با همکاری پلیس آگاهی گلستان به یک کارگاه دپوی سیم مسی در سطح استان مشکوک شدیم که طی یک عملیات یک ماهه و تحت نظر گرفتن آن، سیم های سرقتی مسروقه از مالخرها در کارگاه ضایعاتی در شهرستان گالیکش کشف و این مکان پلمب شد.

بهمنی نیا بیان کرد: هزار و ۸۵۰ کیلوگرم سیم مسی در مجموع عملیات ها کشف شد که از این میزان، هزار و ۵۰۰ کیلوگرم در شهرستان گالیکش بوده است.

فرمانده منطقه انتظامی گالیکش هم گفت: با تلاش نیروهای انتظامی و به دنبال نگرانی مردم منطقه از سرقت‌های اخیر بیش از یک تن سیم های برق و کابلهای مخابراتی کشف و ضبط شد.

سرهنگ فریدون جهانتیغ افزود: در همین رابطه دو سارق که قصد خروج این محموله را به خارج از استان داشتند دستگیر پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

کد خبر: ۱۲۶٬۷۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha