دستاوردهای جهاد دانشگاهی تبلور اعتماد به ظرفیت‌های بومی است
رئیس سازمان انرژی اتمی:

دستاوردهای جهاد دانشگاهی تبلور اعتماد به ظرفیت‌های بومی است

اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰ تبلور عینی مقایسه دو باور پیگیری خرید از خارج و اعتماد به ظرفیت‌های بومی کشور است.

به گزارش بازار، محمد اسلامی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه بازدید از نمایشگاه بزرگ توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی و در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: به لطف خدا جهاد دانشگاهی در مسیر صحیحی قرار دارد. جهاد دانشگاهی همواره در جست‌وجوی یافتن مسائل و مشکلات بر سر راه دستگاه‌های گوناگون کشور است. این نهاد توانسته با کار پژوهشی و علمی نیازهای کشور را بویژه در سال‌های اخیر که تحریم‌های ظالمانه علیه کشور اعمال شد، برطرف کند.

وی تصریح کرد: نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰ تبلور عینی مقایسه دو باور پیگیری خرید از خارج و اعتماد به ظرفیت‌های بومی کشور است. پیام نمایشگاه این است که قطار پیشرفت کشور از بسیاری سرفصل‌ها عبور کرده و ظرفیت‌های بسیاری ایجاد شده است. در این مسیر امیدوارم همه سرمایه گذاران و کسانی که به فکر توسعه کشور هستند حتماً اندیشه جهاد دانشگاهی را در درون خود متبلور کنند و ازاین ظرفیت بهره‌مند شود.

کد خبر: ۱۲۶٬۷۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha