۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴
لنوو ThinkBook Plus؛ لپ تاپی با دو صفحه نمایش ویژه طراحی وب
تازه های فناوری؛

لنوو ThinkBook Plus؛ لپ تاپی با دو صفحه نمایش ویژه طراحی وب

نخستین تصاویر لو رفته از محصول جدید شرکت چینی لنوو یعنی سری ThinkBook Plus لپ تاپ های این شرکت، نشان دهنده ویژگی های منحصر به فرد آن برای تولید محتوای گرافیکی و وب است.

به گزارش بازار، درست پیش از برگزاری نمایشگاه CES ۲۰۲۲، تصاویری از یک لپ‌تاپ با صفحه‌نمایش عریض جدید از سری ThinkBook Plus شرکت لنوو منتشر شده‌ که نشان دهنده قابلیت بالای این دستگاه برای تولید کنندگان محتوا بر بستر اینترنت محسوب شود.

این شرکت بزرگ سازنده رایانه‌های شخصی مدتی است که روی لپ‌تاپ‌هایی با دو صفحه‌نمایش مضغول آزمایش است که در حقیقت ، نمونه پیشرفته دستگاه‌های قبلی ThinkBook Plus این شرکت بوده که از نمایشگرهای E Ink یا همان جوهر دیجیتال بهره می برد. این نمایشگرهای خارجی به دللی مجهز بودن به قلم نوری، نه تنها می‌توانند برای خواندن کتاب‌های الکترونیکی یا اسناد متنی بلکه برای یادداشت‌برداری نیز استفاده شوند.

با این حال، به نظر می رسد که لنوو در حال گسترش خط ThinkBook Plus خود با مدل جدیدی است که شامل یک تبلت گرافیکی داخلی درست در کنار صفحه کلید لپ تاپ است. با استفاده از این دستگاه جدید، طراحان گرافیک و هنرمندان دیجیتال قادر خواهند بود بدون نیاز به استفاده از یک تبلت گرافیکی جداگانه، روی محتوا در فتوشاپ یا سایر نرم افزارهای طراحی کار کنند.

اگرچه تصویری از آخرین لپ‌تاپ ThinkBook Plus لنوو در ماه نوامبر به صورت آنلاین منتشر شد، «اوان بلاس» افشاگر معروف فعال در زمینه گجت های الکترونیکی، اکنون چهار تصویر با وضوح بالا دیگر از این لپ تاپ جدید لنوو را در آستانه نمایشگاه CES ۲۰۲۲ در توییتر به اشتراک گذاشته است.

این تصاویر جدید به ما ایده بهتری از چیدمان دستگاه با صفحه کلید و تاچ پد در سمت چپ و تبلت گرافیکی داخلی در سمت راست می دهد، اگرچه نمایشگر ۱۷ اینچی آن میز در تصاویر نشان داده شده اند. تبلت گرافیکی همراه دارای صفحه نمایش لمسی با پشتیبانی از قلم دیجیتال است تا کاربران بتوانند روی صفحه آن بنویسند یا نقاشی کنند.

نمایشگر ثانویه در ThinkBook Plus آینده لنوو نیز ممکن است به افزایش بهره‌وری تولیدکنندگان محتوا کمک کند زیرا می‌توان از آن به عنوان لانچر برنامه استفاده کرد. این بدان معناست که به جای باز کردن منوی شروع یا پیمایش به نوار وظیفه برای راه اندازی برنامه های پرکاربرد، کاربران می توانند آنها را مستقیماً از صفحه دوم راه اندازی کنند. با این حال، می‌توان از آن برای نمایش یک برنامه تمام صفحه دیگر نیز استفاده کرد، به این معنی که کاربران می‌توانند برنامه های Teams یا Slack یا ابزار همکاری آنلاین دیگری را در حین کار بر روی نمایشگر اصلی باز کنند.

در حالی که احتمالاً در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ در مورد مشخصات کامل ThinkBook Plus جدید موارد بیشتری خواهیم شنید، از عکس های لو رفته توسط وب سایت  Blass به نظر می رسد که این لپ تاپ دارای یک پورت HDMI و همچنین دو درگاه USB-A و USB-C و اثر انگشت خواهد بود. حسگر تعبیه شده در دکمه پاور و وب کم با شاتر حریم خصوصی نیز ویژگی های دیگر احتمالی این لپ تاپ هستند.

کد خبر: ۱۲۶٬۶۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha