۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
 ۱۲۸ تعاونی بانوان در استان زنجان فعالیت می‌کنند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۱۲۸ تعاونی بانوان در استان زنجان فعالیت می‌کنند

زنجان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان به فعالیت تعاونی بانوان در استان اشاره کرد و گفت: ۱۲۸ تعاونی بانوان در زنجان وجود دارد که بیشتر در بخش فرش دستباف و صنایع دستی فعالیت می کنند.

محمدرضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار، به فعالیت تعاونی بانوان در زنجان اشاره کرد و گفت: ۱۲۸ تعاونی بانوان در استان وجود دارد که بیشتر در بخش فرش دستباف و صنایع دستی فعالیت می کنند.

وی به  فعالیت تعاونی‌های بانوان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بانوان زنجانی در بحث تعاونی‌ها فعالیت خوبی دارند ولی باید فعالیت‌هایشان  تقویت شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه تعاونی‌ها در اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند بنابراین باید به آنها توجه ویژه شود، ابراز کرد: لزوم توجه به تقویت تعاونی‌ها مورد تأکید اداره کل است. 

یوسفی افزود: توجه به توسعه تعاونی‌ها باعث توسعه اشتغال و اقتصاد می‌شود که در دولت تدبیر و امید فعال شدن تعاونی‌ها در دستور کار است. 

وی با بیان اینکه بخش تعاون ظرفیت‌های بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال در کشور دارد، تصریح کرد: توسعه تعاونی ها در زنجان در دستور کار است و ایجاد مرکز نوآوری و شکوفایی بخش تعاون در استان برنامه مهم اداره کل است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، یادآورشد: توجه به توسعه تعاونی ها در کاهش فقر در جامعه و عدالت اجتماعی بسیار موثر است.

کد خبر: ۱٬۲۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha