۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
وضعیت تعاونی تولیدی کشاورزی «وردیج» بررسی شد
با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

وضعیت تعاونی تولیدی کشاورزی «وردیج» بررسی شد

به دنبال درخواست رییس هیات مدیره شرکت تعاونی تولیدی کشاورزی وردیج از وزیر کار برای رفع مشکلات این تعاونی، عبدالملکی، به مشاور خود در امور تعاون، دستور داد؛ موضوع با قید فوریت بررسی و پیگیری شود.

 به گزارش بازار به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تهمینه دانیالی به همین منظور، عازم روستای وردیج شد و در نشستی با حضور مدیرعامل، اعضای هئیت مدیره، اعضای شورای اسلامی، دهیار و فعالان روستا، مشکلات این تعاونی را بررسی کرد.

مشاور وزیر در امور تعاون در این باره گفت: در خصوص موضوعات مرتبط با وزارت کشور، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری راهنمایی های لازم انجام و مباحث مرتبط با وزارت جهاد کشاورزی نیز به این وزارتخانه طی نامه ای ارجاع شد.

مشاور وزیر در امور تعاون تاکید کرد: مباحث مرتبط با حوزه زنان و خانواده برای بررسی به معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور زنان و خانواده ارسال شد.

سید محمد میرآقابابا، رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی تولیدی توزیعی کشاورزی وردیج در این باره گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با دریافت فقط یک پیامک از سوی تعاونی تولیدی کشاورزی وردیج، بعد از گذشت ۲ ساعت، درخواست رسیدگی به مشکلات روستای وردیج و جیحون، دستور رسیدگی کتبی را صادر کرد.

وی ادامه داد: روز بعد، از دفتر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تعاونی تماس گرفته شد تا برای بررسی اولیه و ارائه توضیحات لازم در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور یابیم.

رئیس هیات مدیره شرکت ادامه داد: در اولین نشست، دکتر عبدالملکی دستور رسیدگی را به خانم دانیالی دادند تا ضمن بازدید دقیق از روستای وردیج، برای رفع مشکلات آن اقدام کنند.

رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی تولیدی توزیعی کشاورزی وردیج تاکید کرد: پس از این نشست، دکتر دانیالی از منطقه گردشگری وردیج، ظرفیت های گردشگری، کارگاه های تولیدی، مرغداری و دامداری‌ها، تولیدات بانوان و رستوران و دکه های بین راهی و سالن سورت و بسته بندی محصولات باغی در معیّت اعضای  شورای اسلامی دو روستای وردیج و جیحون، هیات مدیره های تعاونی مسکن و کشاورزی وردیج و نمایندگانی از طرف فعالان تولید در روستا بازدید کردند.

وی افزود: طی نشستی با مشاور وزیر در امور تعاون، مقرر شد برای رفع مشکلات طرح الحاق بافت بعد از مکاتبه دهیار روستا با وزیر تعاون و ارسال طرح جهت مطالعه دقیق و مستندات اداری پیگیری شده و در نشستی با حضور معاون وزیر مسکن و شهرسازی در وزارت کار، این مشکل رفع شود تا راه برای ساخت مسکن جوانان و سایر خدمات مهم هموار شود.

رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی تولیدی توزیعی کشاورزی وردیج خاطرنشان کرد: در نشست با خانم دانیالی مقرر شد تعاونی تولیدی کشاورزی وردیج نسبت به فراخوان عضویت تمامی مردم روستای وردیج (اعم از خواهران و برادران) اقدام کرده و برای فراگیر کردن و چند منظوره شدن این شرکت تعاونی با همکاری مشاور وزیر تعاون اقدام کند.

وی افزود: مقرر شد مکاتبه ای با وزارت جهاد کشاورزی انجام و نشستی نیز در وزارت کار برگزار شود تا برای رفع مشکلات سالن های دامداری، مرغداری و دامداران بدون مکان اقدام شد،   همچنین، برای بهسازی و نوسازی راه روستای جیحون مکاتبات لازم با وزرای راه شهرسازی و جهادکشاورزی صورت گرفته و اقدامات لازم پیگیری شود.

میرآقابابا با اشاره به دیگر مصوبه این نشست خاطرنشان کرد: مقرر شد تمامی تولیدکنندگان خُرد روستا اعم از بانوان فعال در مشاغل خانگی، رستوران‌ها و دامداران درخواست های تسهیلات خود را مکتوب به مدیرعامل شرکت تعاونی کشاورزی وردیج تحویل دهند تا به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه شود و اقدامات لازم صورت گیرد.

وی همچنین از اهتمام و توجّه دکتر عبدالملکی، وزیر مردمی، متخصص و متعهد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قدردانی کرد که تنها با دریافت یک پیامک، دستور فوری رسیدگی به مشکلات مردم را صادر کرد.

گفتنی است: روستای وردیج تهران در منطقه ۲۲  در اتوبان شهید همت غرب واقع شده است.

کد خبر: ۱۲۶٬۵۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha