۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
امداد رسانی به ۳ هزار و ۵۶۵ آسیب دیده سیلاب در سیستان وبلوچستان
مدیرعامل هلال احمر سیستان و بلوچستان خبر داد؛

امداد رسانی به ۳ هزار و ۵۶۵ آسیب دیده سیلاب در سیستان وبلوچستان

زاهدان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون به ۳ هزار و ۵۶۵ نفر آسیب دیده از باران و سیلاب اخیر در این استان امداد رسانی شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی هلال احمر سیستان و بلوچستان، علیرضا میربهاءالدین اظهار داشت: بر اثر بارندگی‌های چنر روز اخیر در سیستان و بلوچستان رودخانه‌های فصلی طغیان کردند و تعدادی از راه‌های ارتباطی مسدود و منازل شماری از مردم در ۲۷ روستای شهرستان‌های چابهار، کنارک، سرباز، نیکشهر و فنوج در جنوب استان دچار آبگرفتگی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: از همین رو تاکنون به ۳ هزار و ۵۶۵ نفر آسیب دیده در سطح استان توسط جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان امداد رسانی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات رسانی به مردم سیل زده همچنان در حال انجام است، ادامه داد: نیروهای امدادی هلال احمر توسط ۴۹۸ نجاتگر در قالب ۱۱۳ تیم عملیاتی کار امداد رسانی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان را بر عهده دارند.

میربهاءالدین گفت: از همین رو ۲ هزار و ۵۶ نفر از آسیب دیدگان از باران و سیلاب اخیر در استان سیستان و بلوچستان تاکنون در چادرهای هلال احمر اسکان اضطراری داده شدند.

وی ادامه داد: نیروهای امدادی هلال احمر علاوه بر اسکان مردم درگیر طی این مدت ۵۲۶ تخته پتو، ۳۶۹ تخته موکت و مقادیری نایلون و مواد غذایی بین افراد آسیب دیده در سطح استان سیستان و بلوچستان توزیع کردند.

کد خبر: ۱۲۶٬۵۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha