۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲
۱۸۶ واحد تولیدی راکد در شهرک های صنعتی مازندران شناسایی شد
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران:

۱۸۶ واحد تولیدی راکد در شهرک های صنعتی مازندران شناسایی شد

ساری- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران از شناسایی ۱۸۶ واحد تولیدی راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و گفت: ۱۱۴ واحد به چرخه تولید برگشتند.

به گزارش بازار به نقل از شهرک های صنعتی مازندران، یاسر امینی گفت: این شرکت با توجه به شناسایی عارضه و دلایل رکود ۱۸۶واحد تولیدی راکد در امسال، بدنبال برطرف کردن موانع و مشکلات این واحدها بوده که با تشکیل جلسات متعدد و پیگیری‌های لازم، ۱۱۴واحد تولیدی راکد که تحت تملیک بانک‌های عامل قرار داشتند، از ابتدای امسال تا پایان آذر مجدداً احیا و به چرخه تولید بازگشته اند.

وی گفت:برای تعداد ۳۰واحد بهره بردار راکد بلحاظ وجود مشکلات قانونی، پرونده تشکیل و برای حصول نتیجه، به مراجع ذیصلاح ثبتی و قضایی ارسال شد و ۴۲واحد بهره بردار راکد نیز پایش و عارضه یابی شده که پرونده‌های آنها در حال رسیدگی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: با بازگشت مجدد این ۱۱۴واحد تولیدی به چرخه تولید برای بیش از ۱۲۰۰نفر اشتغال فراهم خواهد شد.

امینی با اشاره به حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای سیاست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی در استان، در تأمین سرمایه در گردش با مشکلاتی مواجه هستند که پس از تأمین نقدینگی، مقوله بازاریابی و عدم توانایی در بازار از مهمترین دغدغه‌های واحدهای تولیدی است.

کد خبر: ۱۲۶٬۵۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha