۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی زنجان با مشکل روبه‌رو شده است
معاون استاندار زنجان:

تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی زنجان با مشکل روبه‌رو شده است

زنجان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: وجود تحریم‌ها باعث شده تا در تأمین مواد اولیه بسیاری از واحدهای تولیدی با مشکلات عدیده‌ای مواجه شویم و امیدواریم این تحریم های ظالمانه هر چه زودتر رفع شود.

به گزارش  خبرنگار بازار، فرامرز نیک سرشت شامگاه یکشنبه در بازدید از واحدهای تولیدی زنجان، با بیان اینکه فعالیت واحدهای تولیدی در استان آغاز شده است، گفت: تمام واحدهای تولیدی از روز ۱۶ فروردین ماه فعالیت خود را آغاز کردند.

وی از اختصاص بیش از ۷۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات با بهره ۱۲ درصدی  دو ساله برای واحدهایی که متضر شده‌اند خبر داد و اظهار داشت: دولت این میزان تسهیلات را برای تمام واحدهای تولیدی در سطح کشور اختصاص داده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: همچنین بیش از پنج هزار میلیارد به صندوق تامین اجتماعی برای پرداخت بیمه بیکاری کارگران و تمدید سه ماهه پرداخت مالیات تا اردیبهشت ماه از برنامه های حمایتی دولت است.

نیک سرشت گفت: با یک جدیت بیشتر و عزم راسخ‌تر به دنبال رونق هر چه بیشتر تولید در استان هستیم و برنامه ریزی های لازم پیش بینی شده است.

وی ابراز داشت: وجود تحریم‌ها باعث شده تا در تأمین مواد اولیه بسیاری از واحدهای تولیدی با مشکلات عدیده‌ای مواجه شویم و امیدواریم این تحریم های ظالمانه هر چه زودتر رفع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: در استان واحدهای تولیدی باید تمهیدات بهداشتی را مد نظر قرار دهند.

نیک سرشت در ادامه با بیان اینکه استان ظرفیت خوبی در تولید اقلام بهداشتی و الکل دارد، گفت: بسیاری از محصولات ضدعفونی کننده بر پایه الکل از جمله ژل ضد عفونی کننده و اسپری الکلی در سطح استان تولید می شود.

وی ابراز کرد: نیازهای مراکز بهداشتی، بیمارستان ها، درمانگاه‌ها، خانه های بهداشت و سطح داروخانه های استان تامین می شود و کمبودی نداریم. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارزنجان، تاکید کرد: استان در زمینه تولید ماسک هم مشکلی ندارد.

کد خبر: ۱۲٬۶۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha