۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
استان قزوین در تولید برخی اقلام بهداشتی خودکفا شده است
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین:

استان قزوین در تولید برخی اقلام بهداشتی خودکفا شده است

قزوین - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: در تولید اقلام بهداشتی مانند مواد شوینده، لباس ایزوله، شیلد و عینک محافظ در استان به خودکفایی رسیده‌ایم و می‌توانیم معین استان‌های دیگر شویم.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، مریم بیدخام روز یکشنبه در طرح ساماندهی مشارکت‌های مردمی استان قزوین در پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کرونا افزود: با کمک خیران، سازمان‌های مردم نهاد و مشارکت‌های اجتماعی توانسته‌ایم در تولید اقلام بهداشتی مردم به خودکفایی برسیم.

وی اضافه کرد: در طرح ساماندهی مشارکت‌های مردمی برای مقابله با کرونا که از سوی وزارت کشور ابلاغ شده است، موضوعاتی مانند محله محوری، افزایش تاب آوری جامعه با رویکرد آموزش، پیشگیری و درمان در دستور کار قرار دارد.

بیدخام تصریح کرد: آموزش بهداشت فردی، حمایت اقشار ضعیف و آسیب پذیر و اینکه تولیدات اقلام بهداشتی در کجا و چگونه باید به دست مردم برسد، از مواردی است که باید در مورد آن تصمیم گیری شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی ضرورت دارد که تامین اقلام مایحتاج عمومی در محلات آسیب پذیر و پوشش از کودکان کار که تا حالا به نحو مطلوب مدیریت شده، با قوت و توان بیشتری ادامه یابد.

بیدخام با بیان اینکه هیچ کس تصور نمی‌کرد که یک ویروس بتواند این چنین جهان را تحت تاثیر قرار دهد، یادآور شد: انصافا روحانیون، ائمه جمعه ، بسیجیان و کسانی که انتظاری از آنها نبود پای کار آمده و در مقابله با کرونا اقدام کردند.

کد خبر: ۱۲٬۶۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha