۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
دولت حذف ارز ترجیحی را تدریجی انجام دهد| مردم تحمل شرایط را ندارند
نماینده مردم قائمشهر در مجلس:

دولت حذف ارز ترجیحی را تدریجی انجام دهد| مردم تحمل شرایط را ندارند

نماینده مردم قائمشهر در مجلس خواستار اجرای حذف ارز ترجیحی از سوی دولت به صورت تدریجی شد تا شرایط بر مردم سخت نشود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، کیوان مرادیان کوچکسرائی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۷ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود نسبت به نحوه قرعه‌کشی نمایندگان برای ارائه بیان نظرات خود در قالب تذکرات به هیأت رئیسه قوه مقننه انتقاد کرد و گفت: رویه کنونی ابهام ‌برانگیز است لذا باید طوری عمل شود تا تریبون به صورت عادلانه در اختیار افراد قرار بگیرد.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ۹ دی ماه روز بصیرت و دفاع جانانه از انقلاب در مواجهه با فتنه‌گران است لذا این روز را گرامی می‌داریم.

وی افزود: موضوع حذف ارز ترجیحی باید از سوی دولت به صورت تدریجی انجام شود زیرا مردم تحمل و کشش قطع یکباره موضوع را ندارند؛ همچنین در لایحه بودجه سال آینده شاهد حذف بسیاری از پروژه‌ها هستیم که جای تعجب دارد، به عنوان مثال سد کلاسری در سوادکوه از جمله این موارد است که اجرای آن می‌تواند مشکل آب ۵ شهرستان را برطرف کند.

مرادیان کوچکسرائی بیان کرد: طرح تفکیک وزارت بازرگانی و صنعت نیز از سوی نمایندگان تهیه و ارائه شده که امیدواریم مورد حمایت قرار گیرد، بسیاری از مشکلات امروز مانند وجود قیمت‌های افسارگسیخته و عدم نظارت در حوزه بازرگانی به دلیل نبود مسئول قدرتمند در این حوزه است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اظهار کرد: در حوزه تأمین نهاده‌های دائمی، خرید مرکبات و ... در شمال کشور مشکلات جدی وجود دارد لذا از دولت می‌خواهیم به این موارد رسیدگی کند. همچنین دو بیمارستان در حوزه انتخابیه قائشمهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی وجود دارد که مربوط به ۵۰ تا ۸۰ سال قبل است. همچنین بیمارستان رازی قائمشهر ۱۴ سال است که معطل مانده و حتی بیمارستانی در این حوزه انتخابیه وجود دارد که تحمل ۵ ریشتر زلزله در شرایط سخت را ندارد که همگی این موارد باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: در این میان مشکل وقف نیز یکی از موضوعاتی است که باید به آن توجه شود زیرا هر وقفی، وقف نیست و متأسفانه برخی در پوشش وقف کلاهبرداری کرده و صرفا ثروت‌هایشان را ماندگار کردند.

کد خبر: ۱۲۶٬۳۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha