۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
۱۶۶ سرمایه‌گذار امسال در شهرک‌های صنعتی استان قزوین جذب شدند
سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

۱۶۶ سرمایه‌گذار امسال در شهرک‌های صنعتی استان قزوین جذب شدند

قزوین- سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: ۱۶۶ سرمایه گذار در ۹ ماهه امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان جذب شده و زمین دارای زیرساخت دریافت کرده‌اند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی قزوین ، رضا صفاری بیان کرد: به این سرمایه گذاران که امسال برای ایجاد واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی با این شرکت قرارداد منعقد کرده اند، ۱۵۷ هکتار زمین واگذار شده است.

وی اظهار داشت: برآورد می شود این سرمایه گذاران حدود ۶۰ هزار میلیارد ریال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین سرمایه گذاری کنند.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین یادآور شد: با این میزان سرمایه گذاری برای بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر به طور مستقیم در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اشتغالزایی می شود و با احتساب شغل های غیرمستقیم این تعداد به حدود ۱۵ هزار نفر افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: بیشترین میزان جذب سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین در مدت یاد شده به ترتیب به شهرک های صنعتی لیای قزوین، خرمدشت تاکستان و حکیمیه بویین زهرا اختصاص دارد.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خاطرنشان کرد: برای رسیدن به رشد اقتصادی مورد نظر دولت در سال جاری و تقویت اشتغالزایی باید شاهد توسعه سرمایه گذاری در نواحی و شهرک های صنعتی استان باشیم که در این خصوص از هیچ تلاش و فعالیتی فروگذار نخواهیم بود.

کد خبر: ۱۲۶٬۳۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha