۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰
بررسی بودجه سال ۱۴۰۱ دستگاه‌های حمایتی در کمیسیون اجتماعی مجلس
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد

بررسی بودجه سال ۱۴۰۱ دستگاه‌های حمایتی در کمیسیون اجتماعی مجلس

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، از اتمام بررسی تبصره ۶ لایحه بودجه ۱۴۰۱ در نشست امروز این کمیسیون که شامل هزینه‌های بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و امور ایثارگران می‌شود، خبر داد.

به گزارش بازار، مهدی عیسی زاده، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در تشریح دستورکار امروز (دوشنبه ۶ دی ماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست تبصره ۶ لایحه بودجه ۱۴۰۱ به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته و به پایان رسید.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این تبصره به مواردی همچون هزینه‌های بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و امور ایثارگران پرداخته است.

وی تصریح کرد: در این نشست ۳۶پیشنهاد نمایندگان پیرامون بیمه عشایر روستایی، فنی و حرفه‌ای و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بازنشستگان، تامین اجتماعی و صندوق فولاد که در ردیف‌های مختلف ارائه شده بود نیز بررسی شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: در نشست بعدازظهر کمیسیون اجتماعی هم به موضوع حقوق و دستمزدها خواهیم پرداخت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، تاکید کرد: در این نشست معاون مالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگانی از مرکز پژوهش‌های مجلس، دیوان محاسبات کل کشور، صندوق بازنشستگی، سازمان تامین اجتماعی، بانک‌ها، سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور حضور داشتند.

کد خبر: ۱۲۶٬۲۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha